Gå til innhold

3d?? Noen som annbefaler det??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Eg har vert på ordiner ultralyd, var kjempe koselig, sambo var helt fasinert :o) alt bra bra og termin ble to uker kortere ..

Men så lurer eg på om det er mange som har vert på 3d (det et vel det det heter??)

Har engetlig veldig lyst, men er så usikker på om det er vert pengene.. Det koster jo 1500,- har eg hørt..

Er det noe å annbefale?? Har sett på mange fine 3d bilder, men føler noen er litt ekle.. hehe...

Er nå 23+3, er fosteret for stort til at det blir bra bilder??

Håper på svar :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan anbefale det på det sterkeste, men undersøk prisene du først.

Jeg betalte 750; fikk med masse bilder, cd, og fikk en hel time hvor vi fikk titta.

Mannen syntes dette var kjempe stort :)

Det er minner for livet, og dette skal inn i albumen til den lille.

Skrevet

vi var på 3d på ultralydklinikken i sandvika..800 kroner, og en kjempeopplevelse:)

Skrevet

Min opplevelse med 3d ul var litt blandet. Hadde sett disse klare, fine "reklame-bildene" på forhånd, så hadde nok litt høye forventninger til hva vi skulle få se. Og når vi kom dit, viste det seg at gutten hadde lagt seg med hodet ganske langt ned og i tillegg var han (iallefall ansiktet) delvis gjemt bak en tykk morkake, noe som gjorde at vi (i mine øyne) ikke fikk noen særlig gode bilder... Så jeg var egentlig mest skuffet og deprimert resten av den dagen, jeg.

Men 23+3 er vel iallefall ikke for sent å ta 3d ul. Jeg har hørt at de anbefaler å vente enda noen uker, slik at barnet har fått litt mer underhudsfett. Der vi var anbefaler de mellom uke 24 og 34 - ideelt sett uke 28.

Skrevet

jeg var i dag:) 21+6

kan absolutt anbefale d..

men har du en liten en som er litt urolig så blir ikke bildene som di man ser på reklamen.. di blir mer blørete.

men så absolutt verdt d:)

Skrevet

Anbefales absolutt!!

Vi var på Majorstuaklinikken, der kostet det 900 kr (og inneholder da ikke medisinsk vurdering).

Jeg har foranliggende morkake, som gjør at man ikke kan få så bra bilder, pluss at jeg hadde akkurat spist lunsj, så det var en aktiv liten krabat der inne, men jeg syns allikevel det var fantastisk! Man kunne se endel allikevel - og følte mye mer nærhet med bebisen! Vi fikk 4 videoer av babyen, pluss 6 bilder.

Både jeg og mannen min var kjempefornøyd selv om vi ikke fikk perfekte bilder! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...