Gå til innhold

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kan jeg endelig komme inn her til dere. Etter 6 pp testet jeg i dag positivt, med et tydelig kryss på cb:-)

Gleder meg til å bli "kjent" med dere som er her, pluss å treffe igjen dere som jeg kjenner fra bli gravid:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei. Jeg ventet spent å høre fra deg inne på bli gravid i dag skjønner du.. Var sikker på at du var gravid jeg siden vi hadde så like symptomer. Dette er jo deg vel fortjent.. Gratulerer så masse!! Morro med flere desemberbarn!! Lykke til videre med spire i magen!

Skrevet

slenger meg på med en gratulasjon her også jeg:-)

og velkommen hit:-)

Skrevet

Johooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gratulerer:-) Bare visste det når du fortalte om symptomene dine:-) Spiren her satt i 6 pp hos meg også!

Klem

Skrevet

Heisann dere:-) Tusen tusen takk:-) Utrolig kjekt med kjente nick;-)

Så kjekt at dere fulgte med meg da, og trodde jeg var gravid!

Ja momlegåsegg: Utrolig like symptomer altså:-) Hadde stor tro selv også pga det!

Hvilken termin dato har dere foreløpig da?

Har vært litt frem og tilbake hva jeg har sett på meg, men tror 19.desember vil være ca rett. Er 3+6 på vei i dag:-)

Skrevet

Gratulere så mye :-))

Lykke til og ta vare på deg selv!! ;-)

Skrevet

Tusen takk sunnybeach:-) Og lykke til videre til deg også!!!!!!!! :-)

Skrevet

Gratulerer masse:) :):) det er vanvittig deilig å teste positivt:)

Skrevet

Tusen takk:-) Ja det er det:-)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Gratulerer så mye:) En flott julepresang på forskudd til deg!

Skrevet

GRATULERE SÅ MASSE!! Kjempe gøy å få deg inn her!

Så da er terminendin 24 des? :)

Skrevet

gratulerer kjempe masssse!!!!

kor ti e termin?

Skrevet

Åååååå,så utrolig koselig å lese!!:)

Gratulerer så masse.

Har ventet på deg,og stadig tittet innom bli gravid og 1.tri for å se om jeg så deg,så dette var utrolig hyggelig...

Lykke til videre med spiren din:)

GRATULERER nok engang!!!

Skrevet

JIPPPPPPPPIIIIII =) =) Så utrolig herlig å lese M79!!! Dette var så velfortjent, da rakk du akkurat desember 08gull da, luringen ;) Å, nå ble jeg veldig veldig glad! Såååå koselig at du er over på 1. tri, gratulerer så masse masse :) :) Ble ikke lenge etter meg du da, kjempegøy :) Masse lykke til videre, så er det jo kos om vi følges, ble ikke lenge mellom oss likevel, jeg er 7+4 nå :)

CONGRATULATION!!!!!!!!!!!

Klemmers fra

Skrevet

Twinkle twinkle:-)

Tusen takk! Ja utrolig herlig å komme inn hit til dere! Terminen er foreløpig 19 desember;-)

2sjarmtroll:

Tusen takk for det! Så god du er! Går det bra med deg eller? Hvordan er det med kvalme? Min er allerede kommet:-\ Men skal IKKE klage:-) Er overlykkelig!!!!!!

Miemamma med bitteliten:-)

Hei ehi vennen:-) ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JAAAAAAAAAAA det er så ufattelig herlig å komme inn her til deg;-) Jeg er 4+0 i dag tror jeg, så da er det ca 3 uker mellom oss:-) Ja tenk at det ble et 08 gull:-)

Jeg hadde begynt å tenke på å endre nicket mitt til 09 gull... Men var veldig positiv de fire siste dagene før positiv test, og dagen før var jeg nesten sikker. Har VANVITTIG med symptomer:-) Utrolig herlig å oppleve det før positiv test!

Håper du og bitteliten har det bra!!! Det har jeg og 08gullet:-)

Stoooooooor klemmmmmm fra meg og lille spire gull:-)

Skrevet

Hei igjen vennen =)

Ja, dette var virkelig en gladmelding!!! Har ventet så fælt på at flere fra IKM uke 11 tråden skulle komme etter vettu, og jubler inni meg for deg nå!!! Det å endelig få positiv test kan vel bare ikke beskrives med ord engang, det er en fantastisk følelse :) Og det gleder meg så veldig, for jeg vet jo du var bekymret for om dere skulle få det til i det hele tatt, men det trenger du ikke lenger engste deg for!!! Nå blir det en kjempespennende tid framover, gleder meg til å slå følge videre :) Kos deg så mye med den voksende magen :) (Og ja, man tåler litt kvalme, selv om den herjer godt her om dagen, er det jammen meg verdt det!!)

Tror nesten vi får lage en tråd jeg, uke 11 tråden var jo bare så utrolig koselig :)

Stoooor klem tilbake til deg og spiregull =)

Skrevet

Ja Miemamma en slik tråd skulle vi hatt!!!!!!! Uke 11 er den koseligste tråden jeg har vært med i:-)

Vi må bare få med oss tussemor, ire, leia og alle de andre!!!!!!!!!!! Det blir så kjekt;-) Håper av hele meg at de blir gravide denne mnd!!!!!!!! Vi får krysse alt vi kan for dem vi innimellom kvalmetoktene;-)

Ja utrolig herlig å nå vite at vi kan få barn!!!!! Og ikke nok med det: vi SKAL få barn.... I julegave......... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ det er så ufattelig herlig!!!!!!!! Og nei: Det er ingenting som kan måles med det å stå med en graviditetstest i hånden som blir sterkere og sterkere mens du står å gliser og til slutt jubler:-)

Godt du og bitteliten har det greit på tross av kvalmen!!! Håper du får en positiv overraskelse, og at den forsvinner FORT for godt!!!!!!!

Og stoooooooooor klemmmmmm tilbake igjen til deg og bitteliten;-)

Skrevet

Hei hei :)

Velkommen etter... snakket en del med deg i høst, men så "forsvant" jeg litt, for deretter å måtte ta turen direkte inn i 1. tri....Hjalp visst å ikke tenke på saken....

Dette blir gøy!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...