Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner med du er her??!!

Hvordan er formen, fikk du skylt det ut igår??

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*uff*...

Jeg er her ja... hehe.

Formen er temmelig dårlig, fikk skylt ut noe, tok hele pillemenageriet med trantabletter, fenu-max, krom, c-vitaminer. Og gurglet halsen med Vademecum. Halsen er faktisk bedre idag! Men bihulene er like tette. Usj. Har fått noen flere kjerringråd her inne da, så skal prøve de også idag, så får vi se. Vil bli frisk!!!!!!!!

Har du holdt deg frisk da?

Skrevet

Var og trente idag, og kjente at jeg ikke var helt frisk enda, men det kommer seg. Kommer stadig ut i ekkel farge da, så det er vel litt igjen før jeg er 100% :)

Du er på jobb eller?

God bedring da!!!!

Det jeg syntes hjalp masse var å dusje i kjempevarmt vann og liksom puste inn den varme vanndampen......-da kom det ut gitt!

Skrevet

*hysj* ikke si det så høyt - jeg er på jobb ja... og dib'er ALT for mye... uff, kjeder meg skikkelig om dagene og nå er jeg jo syk i tillegg (excuses, excuses...)

Skulle egentlig på dansekurset mitt ikveld men tror jeg blir nødt til å droppe det, heller legge meg så snart junior har lagt seg. En varm dusj hørtes veldig godt ut nå. Jeg frøs skikkelig da jeg kom hjem igår, hjalp nok ikke å sitte i den trekken. La meg med ullpledd og både min og samboeren sin dyne på meg! Når han kom og la seg hadde jeg såvidt fått varmen så da var det greit at han tok sin dyne. Ble liggende med ullpleddet og ullsokker hele natten og var passe varm imorges heldigvis, var redd jeg skulle fått feber også.

Skrevet

Hehe....greit med noen unnskyldninger. Jeg brude jo gjort noe mer fornuftig enn å sitte i sofaen og dib'er jeg også, men det er ikke så lett å komme seg opp gitt :/

Jeg må finne en håndkletørker...... må få målt opp hvor elektrikeren skal plassere punktet slik at det blir fint. Synes det er vanskelig å bestemme seg, og de jeg synes er finest er jo helt sinnsykt dyre.....

Skrevet

En sånn var det meningen at vi skulle hatt også. Vet hvor vi skal ha den også og hvor stor plass det er der, men aldri fått somlet oss til å kjøpe. Så en ok på Bauhaus som ikke var avskrekkende dyr, men så hadde de kun utstillingsmodellen igjen den dagen. Og siden har det ikke blitt noe av. Alt man burde fått gjort... får kanskje vente med den håndkletørkeren til høsten, samme med oppussing av gangen som jeg gjerne skulle gjort nå med en gang...:)

Skrevet

Kanskje jeg må opp dit og kikke litt......

Jeg skal ha iallfall. Synes det virker så kjekt, og deilig med varme håndklær etter dusj/bad :)

Bare gangen igjen nå?

Skrevet

Nei, har jo tenkt å ta soverommene også etterhvert. Men skulle gjerne tatt gangen nå med det samme, ser så stygt ut når halve gangen er bare gipsplater og noe er delvis avrevet tapet... Har lyst til å kjøpe sånn ferdigmalt panel og sette opp, men det koster jo litt. Og så bør vi bytte ut en del dører også, har nemlig satt inn tre nye dører (til bad, do og kjeller) og de er fine og hvite, og da har vi lyst til å sette inn like dører til tre soverom, kjøkken, stue og gang. Det blir altså seks nye dører, ca 6000 totalt.. pluss panelet. Hm. Det ene soverommet er nå litt herpa også fordi vi har satt inn trapp ned til kjelleren, så der må det pusses opp og det skal bli soverom til junior. Så det kan jeg jo bruke litt tid på å planlegge før vi setter i gang. Finne fin seng og tapet osv. Orker nok ikke begynne helt med det første, han er såpass liten også så han trives helt fint på det rommet han har. :)

De har mye rart på Bauhaus, du får ta deg en tur dit ja! Hadde vært deilig med varme håndklær.. Vi har sånn vifte på badet som skrur seg på når det begynner å bli dugg og skrur seg av når det er duggfritt igjen. Det betyr at den står og går mens vi dusjer, og da blir det egentlig litt kaldt på badet. Liker konseptet med den fordi jeg glemmer alltid å skru på viften når jeg har dusjet hvis det er sånn man må skru på, men liker egentlig ikke det at det blir så kaldt..

Skrevet

Har vært på Bauhaus og kjøpt dosete... og de hadde jo litt av et utvalg i doseter, så regner med de har litt av hvert av andre ting også. Det er jo rimelig stort!

Det koster å pusse opp ja. Vi har pusset opp litt her, men har stort sett valgt billige løsninger siden vi skal flytte..... -Men toppen av dumhet var å legge fliser i gangen UTEN varmekabler under..... -Nei, jeg gleder meg til å få noe helt nytt!!!!

Bakt boller jeg nå......ehhhh.... Uff, må sjerpe meg!!!!

*opp og rocke litt*

Skrevet

Bake boller er vel fint? Kanskje ikke med tanke på slankinga.. :) Du får rocke noen minutter ekstra, og så er det vel noen som blir glade når de kommer hjem til boller etterpå??

I vårt hus er det også fliser i yttergangen uten varmekabler under. Noe så idiotisk!! Det ergrer meg skikkelig - men samboeren sier at det blir ikke aktuelt å gjøre noe med det med det første.. så da får jeg høre på han. Hvis han får det for seg, så kan han pigge opp gulvet, støpe nytt, legge varmekabler og flislegge det selv. Men tror han begynner å bli litt lei nå, hehe...

Dere må jo ikke investere i noe særlig mer nå når dere snart skal flytte - annet enn ting dere kan ta med såklart. :)

Skrevet

Vil tro han er lei ja. Blir nok deilig å bli helt ferdig (eller det blir man vel aldri...) tenker jeg.

Ja, gutta er glad i boller. De skal ha turdag i morgen, så tenkte de kunne få med seg en bolle hver da. -Men jeg har jo allerede smakt da, og det er IKKE bra med tanke på slanking nei.

Ang. sushi.... var det NUDI det het? Tror jeg skal prøve å få med meg Trond på det en kveld......han var litt på gli igår. Hadde faktisk smakt det 5 ganger sa han, men ikke så mye da. Vi er så glade i indisk vi, så de få gangene vi er ute og spiser, ender vi ofte opp med det.

Skrevet

Ja, det heter Nodee, ligger på Majorstua. Å, jeg har bare SÅÅÅ lyst å gå dit og spise nå!! Namnam... http://www.bocata.no/nodee

Hvis dere liker indisk har dere sikkert vært på Agra på Aker Brygge. Har bare vært der en gang, men NAM! Det var god mat det... :)

Vi blir nok forøvrig aldri ferdige... kommer til å komme på stadig nye ting er jeg redd... samboeren min er flink til å drømme, så han kommer på mye rart han vil gjøre. F.eks. bygge underjordisk garasje.....! Blir nok ikke det nei.. :) Til neste år blir hvertfall hagen prosjektet, vi må jo gjøre noe fint ut av den digre tomta vi har!

Skrevet

Hehe....Nodee ja. Nudi, er vel et klesmerke det :/

Ja, vært på Agra noen ganger. Vært der flere ganger sammen med mamma og pappa, som også elsker indisk, før jeg traff mannen. Og så har vel vi vært der et par ganger tror jeg..... Vært mange ganger på Bombay Darbar (tror det er hele navnet...), der er det også god mat.

Underjordisk garasje ja. Har dere ikke garasje? Sikkert deilig med stort tomt bare man unngår for mye plen og planter som må stelles, -om man ikke er veldig interessert i det da :)

Skrevet

Joda, vi har garasje. Dobbel til og med.. men med en bilgal samboer så ville han jo helst hatt enda mer garasjeplass... for sikkerhets skyld kan ingen av oss parkere i garasjen heller nå, for i den ene delen står et vrak (som han skal mekke på og fikse nå utover) og den andre delen er full av vinduer og dører som etterhvert skal settes inn istedet for de gamle, råtne som er der nå. :)

Blir MYE plen som må klippes... men skal ha så lite planter som mulig, jeg liker ikke å luke. Tar vel halvannen time å klippe plenen, men det er fin trening så vi slåss nesten om å få gjøre det, hehe. Drømmer om å leie han hageduden som lager hager i bla. Tid for hjem, får se til neste år hva det blir til.. skal uansett ha noe som krever minst mulig vedlikehold!!

Bombay Darbar har jeg også prøvd, men Agra er nok hakket bedre... (og noen hakk dyrere også såklart). Lager en del indisk hjemme også, skal faktisk ha restene fra søndag idag.

Skrevet

Hehe....ja, da trenger han vel garasjeplass :)

Har du prøvd Mother India?? Lenge siden jeg har vært der, mange år, men der syntes jeg det var veldig koselig og veldig god mat. Husker nesten ikke hvordan det var da, så er kanskje på tide å sjekke det ut igjen?

Hvilken type indisk lager dere hjemme? Fra grunnen av, eller?? Vi har noen indere som bor i nabolaget og innimellom lukter det SÅ godt utenfor her. Jeg har sagt til Trond at han kunne prøve å bli venner med dem slik at vi kunne bli invitert på middag, men han vil visst ikke det....hmmmm...rare greier.

Vi skal på Lekeland med gutta nå etter barnehagen. Har vært der et par ganger, og Trym spesielt, synes det er SÅ gøy. Snakker om det i mange dager etterpå med stjerner i øynene. Han vet ikke om det, så komer nok til å danse av glede når vi forteller det. Mannen er på vei hjem nå, så er nok her om 10 min.

Du får pleie helsen godt idag da!!!

Skrevet

Ja han påstår han trenger mer garasjeplass men jeg sier det får holde med det vi har!!

Har ikke vært på Mother India nei, den får vi prøve en dag. :) Lager indisk mat fra grunnen av når jeg gidder. Nå på søndag var vi late, så da ble det den pakken fra Toro, Indisk Tandoori Chicken eller hva den heter, med kylling og creme fraiche, blir brukbart det også. Har en kokebok med indisk mat som jeg kjøpte i England, av Madhur Jaffrey, kjent indisk kokk der borte. Alle oppskrifter i den blir gode! :)

Så gøy for ungene å dra på Lekeland! Flinke dere er som orker slikt etter jobb. Må finne ut hvor det er noe slikt i nærheten så vi også kan bli litt flinkere. Tenkte å dra på Hoppeloppeland en dag da, junior har ikke vært der heller enda!

Nå skal jeg straks hjem, og da skal jeg bare ligge på sofaen og slappe av. Så får far og sønn underholde hverandre!! Samboeren min skal ut ikveld, så når jeg bare har fått kjørt han avgårde og fått pjokken i seng så skal jeg kose meg på sofaen med en god bok tenker jeg!

Ha en fin kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...