Gå til innhold

JA til frp!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, dette lukter det "krangle" av lang vei....

Skrevet

Skjønner at du velger anonymforumet med slike meninger.

Skrevet

Hehe, akkurat det jeg hadde tenkt å svare før jeg klikket meg inn på tråden! :)

Skrevet

jepp, enig=)

Skrevet

Jeg er med. JA til frp

Skrevet

Helt klart JA til Frp:)

Er med i Frp lokallag å:)

Det er det eneste partiet som virkelig står for det de mener og de tar opp problemer som man virkelig må tak i først.

Skrevet

Ehm, du ser ikke et aldri så lite motsetningsforhold i det å anonymt skryte av at partiet står for det de mener ..?

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Et parti så skammelig at man går med papirpose over hue for ikke å bli gjenkjent? Lekkert.

Skrevet

Hm, minner litt om ku klux klan...

Skrevet

HVORFOR STEMMER DU PÅ ET PARTI SOM HØRES UT SOM EN PROMP?

Skrevet

Hvorfor stemme på et parit som høres ut som et dyr???

Ap om du ikke skjønte den?? De er tragiske de!

Skrevet

Bedre å være en ape, enn en fjert. Om jeg hadde fått velge mellom de to, så hadde jeg desidert valgt å være en ape.

Skrevet

Oioioi....en som klarer å tenke gitt- eller??? Hva slags forum er du inne på tro?? hm...skal vi se...heter det anonymforumet kanskje!.

Grunn for å være anonym er pga. slike som DU. hadde jeg hatt nicket fremme, så hadde du sikkert gått personlig til "angrep". Og slik gidder jeg ikke her inne. Tro meg. Vet hvordan folk som ikke stemmer FrP oppfører seg mot vi som gjør det. Er med i frp lokallag og der står det oppført med navn osv., så det får jaggu det være nok. Og du bør respektere att enkelte ikke orker personlig "angrep" her inne.

Så den teite kommentaren kan du godt spare meg for!

Men du er vel en av de rød-grønne. Helt sikkert!

Skrevet

Tss dere som sitter her og er usaklige kan ikke politikk i det hele tatt! At dere kan være så trangsynte og ikke se att FrP er de eneste som tør å stå for det de mener (foreks. innvandringspolitikken)...Da tenker vel dere med engang: Å herregud så rasistiske FrP er. Da skal noen fra FrP fint forklare for dere att det er ikke ment som rasistisk!, for grunnen til en stram innvandringspolitikk er fordi det finnes mange utlendinger i Norge som ikke er registret i det norske systemet (med andre ord- de har ikke sin "identitet"). Skal de bo i Norge er første krav at de er registrerte, og at de skal lære norsk så fort de finner seg til rette, og finne seg i å leve under de Norske lover og dermed betale skatt på lik linje med en norsk en.

Det er skummelt og tenke på at det finnes over 40 000 uten identitet i Oslo bare.

Helt klart- vi bør hjelpe de som trenger det. Men da må vi nesten vite hva de trenger hjelp med (ved hjelp av registrering).

Men skal vi virkelig la det gå så mange uten identitet i Norge. Må si det er utrygt å ikke vite HVORFOR de bestemmer seg for å komme til Norge. Det er nå en grunn for det.

Ja..mange av dere sier sikkert også: off ja..de som stemmer på FrP, vil ha en stram innvandringspolitikk pga fremmedfrykt!

Som svar da fra noen i FrP: Det har ikke noe med saken å gjøre. Vi respekterer de som kommer til Norge og er registrert, og vil lære norsk, og leve under Norges regler og lover. Og de skal få holde på den religionen som de har fordi (og det er noe man skal respektere). Men da må de å respektere at de har kommet til et annet land hvor man ser annerledes på ting enn der hvor de kommer fra. Vi synes bare det er utrolig dumt at så mange går uregisterte i Norge. Da vet vi ikke hva slags folk vi har tatt inn. Tryggest når man vet hva slags folk man har med å gjøre da!

Nå tok jeg opp et av de største problemet Norge har- som det er eneste FrP som tør å si noe om- man bør ta opp dette problemet før det går for langt!

Ja kom med alle mot- innlegg nå da??? Kan godt diskutere mer jeg!

Ja håper dere forstod hva jeg skrev no da. Det er vel noen som MISFORSTÅR med vilje sikkert- det er det alltid. Men skal helt ærlig si at jeg er litt dårlig på å forklare (har litt skrive-lesevansker), men om dere er klar over saken da, så trenger jeg vell ikke å forklare det!. Får håpe det var forståelig nok.

Klem fra meg

Skrevet

Nei...! ikke alle gjemmer seg bak jens stoltenberg vetu;)

FrP viser godt trynet sitt de når de sier det de mener om den og den saken! Så det.

Tror du må begynne å følge med på politikken ja.

• 1 år senere...
Skrevet

Rart at det bare er FrP som tør å stå for hva de mener, og ingen av de andre medlemmene. Eller som Siv Jensen sa "vi er det eneste partiet med velgere som tenker selv". Øh, snakk om å være fordomsfull. Jeg tenker helt fint selv, og tør å stå for det jeg tror på. Og det er på ingen måte FrP.

Skrevet

Lykke til om 4 år, men tror ikke dere klarer det da heller :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...