Gå til innhold

"Latino" utested i Oslo??


nenja

Anbefalte innlegg

Noen som vet om et bra discotek i Oslo som slipper mye latin-musikk. Gjerne et sted det er mye spanjoer/chilenere og masse liv til deilige rytmer. Holder på å plalegge et utdrikningslag til ei jente som elsker å danse til den typen musikk, men jeg har ikke vært ute i Oslo på en del år. Håper dere kan hjelpe meg. Hun er forresten 30 år, så det må ikke være "for ungt". Heller litt urformelt enn for stivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bare et tips.. da en dansetime på feks danseglede.no i cubans salsa hele utdrikningslaget før dere går ut. Det hadde sikkert vært gøy for alle. :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et sted rett over gaten til Odeon i Hegdehaugsveien hvor de spiller den type musikk. Har en venninne som danser mye salsa, hun går ut der. Skal prøve å finne ut hva det heter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gå på www.latinroom.no og trykk på linker..der ligger det masse info om steder..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er et sted ved gunerius.. Palacio heter det hvis jeg ikke husker feil.. Der spiller de bare Latino musikk og litt reaggeton..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det hende de bare pusser opp eller er det kroken på døra? Hun skal ikke gifte seg før i august så utdrikningslaget blir nok ikke før til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...