Gå til innhold

Dere som har VIP-kort, se her! Trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

Er det noen her som er medlem av VIP-kort som har mulighet til å gå inn på siden deres og sjekke hvilke butikker man får rabatt hos i bergen? jeg har fått mail fra ham om at dersom jeg finner "en eneste butikk som ikke har avtale med oss skal jeg slette dine fakturaer og ditt medlemsskap på dagen".

Nå har jeg tenkt å ringe rundt til hver jævla en av dem, men jeg kommer meg ikke inn på siden fordi jeg ikke har medlemsnummeret mitt, regningen ligger hos svigers...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke medlem. Men dette kortet ble tatt opp i et eller annet forbrukerprogram på tv for noen mnd siden. Tror det var på NRK. Progammet finnes muligens på nett:)

Skrevet

Eh?! Får du ikke lov å melde deg ut ellers?! For no barnslig opplegg. Kan du ikke bare anmelde dem? De kan jo ikke holde på sånn her.

Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

Nei får ikke lov til å melde seg ut (sambo). han sa opp abbonementet for 2 år siden per telefon (hun vi snakket med sa det var greit). kastet derfor kortet. Nå får han ikke si seg opp før han enten sender tilbake kortet (som er bosset, vi har jo sagt det opp før) eller før vi finner kontraktsbrudd. Som jeg forsåvidt har, men de nekter på at det stemmer (BT og tv2 hjelper deg)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...