Gå til innhold

Denne Engla-saken...noen refleksjoner..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg..eller begynte politiet å behandle dette som en kriminalsak lovlig sent?

Altså...først i dag begynner de å mistenke at det har skjedd noe kriminelt (eller var det i går kveld?).

I to dager har det bare blitt regnet som en forsvinningssak. Synes nesten det gamle retningslinjene for hvor lenge noen må være borte, før politiet begynner å mistenke noe begynner å bli utdaterte. Samme i madeleine-saken...hadde politiet begynt å lete ordentlig med en gang, ville de kanskje fått flere spor. Vet man skal være forsiktig med å peke fingre altså, men i dagens samfunn hvor det er så mange gærninger, burde man kanskje reagere kjappere... Misforstå meg rett. De har sikkert gjort en kjempejobb, men i USA nå har de andre retningslinjer for hvordan sånt skal håndteres, og det resulterer i flere unger som kommer hjem i live.

Sånn personlig håper jeg at det er faren til denne jentungen som har kidnappet henne. Da er hun hvertfall hos noen som er glad i henne.

Og heldigvis skjer det befriende få sånne ting i Norge..selv om en er en for mye...

Og likevel får jeg høre at jeg er overbeskyttende..hm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig! To dager er lenge og i slike saker som denne er det liten sjanse for at hun har gått seg bort. Små barn som går seg bort kommer som regel tilrette etter kort tid fordi noen finner dem, de spør etter hjelp osv. Eg mener at når det går 12 timer og de ikke kommer tilbake eller noen tar kontakt er det stor sjanse for at de har forsvunnet mot sin vilje.

Skrevet

dei har jo sagt fra starten at dette er en mulig kiddnappingsak. pga bremsespor. så dei har nok jobbet ut fra at dette var noe kriminelt..

Skrevet

Husk at dere kun har saken via media...hva som skjer innad i politiet i denne saken kan vi aldri vite. Ikke ta alt som står i media for god fisk.

Skrevet

der har du et poeng nurket..men likevel..sjansene er vel små nå for at moren får igjen datteren sin..men det hadde det nok vært uansett er jeg redd

Skrevet

Jeg reagerte først på at politiet gikk ut med at mobilen var den heteste ledetråden. Og hvis det var en uheldig lekkasje, så burde vel en redaktør ha tatt litt ansvar av hensyn til jenta.

Man røper vel ikke den eneste ledetråden til pressen??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...