Gå til innhold

Gode råd mot hodeverk???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann:)

Jeg sliter med hodeverk,har den siste tiden hatt det hver dag. Men kan jo ikke spise paracet hele tide,drikker masse vann. Men det hjelper ikke!! Noe andre som har slitt med dette?? er vel ganske normalt i et svangerskap. er 16 uker på vei med mitt 3 barn:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk beskjed av legen og jordmor i forrige uke at jeg skulle ta 2 paracet med 3 timers mellomrom for å ta knekken på hodepinen i ett døgn. Men ikke ta noe mer utover det. Hvis den ikke gav seg skulle jeg komme tilbake. Men den forsvant...

Skrevet

hei.. var plaget med hodepine helt frem til uke 18-19.. Men eg gjekk til lege å fekk henvisning til fysioterapaut, etter 3 ganger var hodepinen vekke, og har ikkje fått det igjen.. er nå i uke 23..

Kan vere det hjelper å gå en tur.. Eg bare sov heile tiden, da kjente eg ikkje hodepinen.. Men drikk mykje vann, ikkje se på tv eller sitt mykje foran pc.. legg deg ned med en kald klut over pannen/øyner.. Og prøv å gå en tur.. Men ikkje overanstreng deg.. da blir det kanskje verre.. vist du har sluttet med noe spess i det siste kan det vere defor.. Når eg prøver å slutte å spise sjokolade får eg veldig hodepine.. hehe :o)

Håper du blir bedre :o)

Skrevet

Jeg hadde også mye hodepine fram til ca uke 16. Tok en del Paracet en periode, selv om jeg ikke synes det er noe særlig. Fant også ut at det ble verre hvis jeg var "flink" og holdt meg unna kaffe. Drikker vanigvis mange kopper kaffe hver dag, men har trappet ned til 1-2 pr dag nå i graviditeten. Noen dager drikker jeg ikke noe i det hele tatt, og da kunne hodepinen min bli verre i den perioden jeg hadde det mest.

Skrevet

Skjønner deg godt...hold på å bli gal de første mnd. Og INGENTING hjalp meg. Ikke paracet engang...det hjalp litt med frisk luft..men ded en gang jeg kom inn igjen så var det nesten verre. Nå er jeg 22 uker og hodepinefri:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...