Mamman til AM&JS Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Ligger litt utenfor referanse området på APC resistanse 1,7 og protein S på 61... Har dette noen betyning for meg?? Hva skal jeg gjøre?
Mamman til AM&JS Skrevet 8. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2008 Har fått et sånt delvis svar..men vil gjerne høre fra noen her inne..hvis det er flere som har tatt slike prøver...må vel tenke litt på prevensjon etc..
Gjest Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Regner med at du da har Leidens mutasjon, APC-resistens. Mener disse verdiee indikerer at du er heterozygot for det, fått det bare fra en side, er da litt mindre fare for blodpropp. Har det selv, Leidens mutasjon altså.
Mamman til AM&JS Skrevet 8. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2008 Så det kan da være litt større fare for at jeg kan få blodpropp??
Gjest Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Ja, jeg kan ikke bruke p-piller, men hormonspiral. Slapp det, da etter 3 barn steriliserte mannen min seg. Har også brukt blodfortynnende under graviditetene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå