Gå til innhold

Hva tenker dere om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er invitert i en bursdag til en som vi ikke har så veldig mye kontakt med. Han hilser ikke på meg når han treffer meg på gata engang for å si det sånn.

Invitasjonen kom kvelden før det var svarfrist på om vi kom eller ikke. Og så hører jeg at den ble delt ut til de andre for 2 uker siden.

Jeg må innrømme at jeg ikke har så lyst til å gå. Syns det lukter litt av at vi har stått på "reservegjestelista" og fått invitasjonen fordi mange har meldt avbud. Jeg føler meg ikke så veldig velkommen da om dere skjønner hva jeg mener.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde ikke gått nei..

kjenner jeg personen så lite at vi ikke engang hilser på gata så hadde jeg ikke brydd meg..

Skrevet

Hadde ikke vurdert å gå engang nei. Hadde sikkert ikke svart heller. Så kan de ringe og lure på om du kommer og da kan du si nei i en tone som tilsier at det var da vel helt innlysende... :)

Skrevet

Det er han som ikke liker meg, det er derfor han ikke hilser. Jeg hilser konsekvent, men han ser bare en annen vei.

Han skylder på meg at mannen min begynte å være mindre ute på byen når vi gifta oss og fikk unger.

Skrevet

haha..ja da hadde jeg vertfall ikke gått..=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...