☆Anonymia☆ Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 store gutten min,han er 11.1 kg og 78 cm =) var såå ekkelt da de stakk han,han gråt mye..=(=( men han slutta med engang han fikk en leke i hånda da,heldigvis..nå sover han ,blir spennende å se hvor lenge han sover og hvordan han reagerer ...
My little girl_ Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Store gutten din, de vokser så fort;-) Jeg veit,syns så synd på de når de hyler ut,de skjønner jo sikkert ikke hva som skjer..snuppa her gjorde ihvertfall ikke det for hun satt å leste en bok når hun ble stukket.. Men bra det går fort over igjen da;0)
☆Anonymia☆ Skrevet 8. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2008 jaa huff...først blir han stukket og får en leke...så før han aner hva som skjer blir han stukket igjen...=S
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Ikke noe gøy når de stikker i de små nei... Dette var vel den siste tenker jeg? Gleder meg til min lille også er ferdig!
☆Anonymia☆ Skrevet 8. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2008 tror de får en når de er 15 mnd også...=S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå