Gå til innhold

Når planlegger dere nr. 2 :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går ikke på prevansjon etter fødsel i november... Blir jeg gravid igjen nå er det bare koselig. Ønsker oss to tette :) Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker oss ca 3 år imellom.

Syns det høres slitsomt ut med to tette.

Men er litt babysyk likevel da:)

Han er 7 mnd nå!

Skrevet

Nurket er 6 månder idag! Vi tenker at vi begynner å prøve igjen når han har fyllt 1 år sånn omtrent. Da blir det ca. 2 år mellom de.

Skrevet

Skal begynne på minipillen nå, 7 uker siden fødsel. Ønsker 2 tette, men ikke sååå tette...

 

Håper at det tar like kort tid som sist å bli gravid, så tenker å gå på pillen frem til over sommeren og prøve igjen da. Da er jeg gravid til jeg skal tilbake i jobb og vil tjene penger til ny foreldrepenge periode.

Skrevet

Tenker 2-3 år er passe mellomrom. Pga mannens gårdsarbeid må høstonna unngåes for enhver pris. Så kanskje få når junior er 22mnd eller så regner jeg med at vi begynner å prøve aktivt for å få nr. 2 når han er 26mnd

 

Har ikke startet med noen prevansjon etter fødsel for 7,5mnd siden, bruker eldgammel usikker metode. Så kan jo skje noe fortere enn planlagt :) Tenker å bruke PFC når mensen kommer tilbake

Skrevet

Vi har tenkt og begynne og prøve igjen til høsten. Da er lillegutt 1år. Håper nr 2 kommer da lillegutt vil være rundt 2år. Vil ha ca 2år imellom

Skrevet

2-3 år mellom nr 2 og 3 hadde vært fint.. Ble 4,5 år melom nr 1 og nr 2.. Og det synes jeg var litt for lenge.. meeen så var jeg alenemor enstund også da, før jeg fant drømmemannen :)

Skrevet

aldri :-). Blir nok et enebarn her.

Skrevet

Vi ønsker to tette.. så jeg kunne gjerne begynt å prøve igjen til sommeren:) skatten vår nå er 2 mnd idag:) men pga jobbsituasjon så venter vi vel til vinteren... litt før skatten fyller et år:)

 

Håper det klaffer like lett som sist...

 

MEN er veldig usikker ang prevansjon... huff... vil ikke proppe meg full av hormoner, gummi funker ikke her hjemme... spiral anbefales ikke når man vil ha tette... hopp av i svingen er som sagt ikke sikker... så vi vet ikke helt....

Skal starte i ny jobb til høsten (forhåpentligvis) og da har jeg sikkert prøvetid... og vil helst prestere best mulig... ikke ligge hjemme med ekstrem kvalme som sist!!:) så dette er ikke bare bare... hihihih:)

 

Lykke til alle sammen!

Skrevet

vi har rett over 2 år mellom våre 2, og det er å anbefale :o) Storebror er blitt litt selvstendig, og siden jeg er hjemme med begge 2, så er det en klar fordel...:) Men det blir nok litt mer mellom nr 2 og en evt. nr 3 (har ikke bestemt oss enda om vi vil ha fler), og det er utelukkende fordi det var tungt for meg å gå gravid med bekkenløsning og en på 1,5-2 år.

Gjest Lenchen jente98 og jente08
Skrevet

Jeg har 10 år mellom mine to jenter, men vi ønsker oss nr 3 om ca 4 år. Yngste er nå 2 mnd.

Skrevet

Vi har 23 mnd mellom de to eldste og 2år og 9 mnd mellom 2 og 3 og synes ca 2 års aldersforskjell er supert, avsanden mellom nr 2 og 3 synes jeg er litt i største laget egentlig.

Skrevet

Aldri.

Står på venteliste for sterilisering.

Skrevet

Syns 4 år er greit. Da er minstemann så stor at han faktisk kan ønske seg en søster eller bror, og mamma er ferdig med utdanningen sin :-)

Skrevet

Vår sønn er 8 mnd, å vi prøver nå å få nummer to.. for allt jeg vet er jeg allerede gravid :P

vi vil ha to tette før jeg begynner på 3 års utdanning, å har ingenting lyst til å avbryte utdannelsen for være hjemme med nummer to..(vil ta alle årene etter hverandre) å da blir det 4-5 år imellom nummer en og to, hvis vi venter, å det synes iallefall vi er for lenge.

Skrevet

Så snart som mulig:) Jenta vår er nå 6,5 mnd og vi ønsker oss veldig to tette. Men har ikke fått igjen mensen enda + at pappaen jobber borte annenhver måned. Så det kan desverre ta sin tid for å få det til å klaffe...

Skrevet

Er allerede halveis på vei med nr 2 og jenta mi er 11 mnd :) Blir 16 mnd mellom de to små jentene våre da, og tror de vil ha mye glede av hverandre.

Skrevet

Vi begynte vel å planlegge nr 2 for ca 1 1/2 år sidan. Tok 4 mnd å lage, og no er ho 5 mnd gamal. Har 2 år og 2 mnd mellom nr 1 og 2. Usikker på om det blir fleire på oss. Viss det blir det, kan eg tenke meg ca 3 år mellom så eg får tid til å komme skikkelig i gang med jobb før nestemann. Det er økonomiske spørsmål å ta med i beregninga her og :o)

Skrevet

Jeg tenker ca 4 år mellom. Ikke klar for ny baby enda nei.. :)

Skrevet

Tenker ca 3 år i mellom nr 1 og 2. Så blir vel til at vi begynner å prøve igjen om ca et år... Nå er mini 8mnd og jeg synes det er nok med ham for øyeblikket;)

Skrevet

Er akkurat 2 år mellom mine og d er tett nokk. neste unge blir om 3-4 år...

Skrevet

Så snart jeg får mensen igjen.... Mini er 8mnd nå, og jeg kan tenke meg max 2 år mellom mine, så håper mensen kommer snart...

Skrevet

Vi fikk en gutt i februar og vi planlegger allerede nr 5. Mellom 1 og 2 har vi 2 år og 10 mnd, mellom 2 og 3 har vi 4 år og mellom 3 og 4 har vi 5,5 år. Men nå ønsker vi oss veldig to tette barn...

Skrevet

Vi begynner vel aa proeve paa bryllupsreisen i september. Da er tulla 14mnd gammel. Oensker to tette, slik at vi holder mulighetene aapne for en eventuell tredjemann etterhvert :-)

Etter aa ha faatt barn har jeg lyst paa en stoooor familie!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...