Gå til innhold

hjelp!!!??

trejenter + oktoberspire

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer fælt nå.. har tvillinger som straks er 7 mnd. Går på minipille, og har hatt VELDIG regelmessig mens etter fødselen. Vi slet i over tre år før vi ble gravide med tvillingene, og fra før har vi en jente på snart syv år.. Men nå er mensen nesten 2 uker forsinka! Vet jeg bare burde ta en test, men tør ikke helt.. må jo selvfølgelig gjøre det hvis det ikke kommer noen mens på noen dager men..

Men saken er jo den at vi da allerede har tre barn sammen, de yngste er syv mnd + han har to barn fra tidligere forhold , altså tilsammen fem barn. Vet ikke om jeg det er mlig å følge opp enda ett? Er det evt bare egoistisk å ta vare på det? Vi er begge to motstandere av abort, så det vil vel egentlig ikke være noe reelt alternativ. Og er det noen av dere som vet hvordan statistikken er, jeg har akkurat fått tvillinger (toeggete), er det da veldig stor sjanse for at en evt ny graviditet også vil være med tvillinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som vet?

Skrevet

tror jeg ville tatt testa jeg før jeg bestemte skjebnen til et evt barn. er jo ikke sikekrt du er gravid.

kan vel kanskje være på tide å bestemme om dere skal ha flere barn eller ikke og jobbe ut fra det.

sjelden man hører om noen som har to tvillingpar så jeg vil tro at risikoen ikke er overhengende

Skrevet

Test med én gang, så slipper du å bekymre deg unødig evt.

Lykke til:-)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...