Gå til innhold

Teiteste sprøsmål ever, MEN

Anbefalte innlegg

Skrevet

siden jeg kan være anonym her, så stiller jeg det likevel.

Jeg bør vel vite dette, men...

Er det sånn at skjelettet vårt egentlig har en standby-størrelse? Eller blir vi f.eks bredere med årene over baken også pga at skjelettet blir bredere, ehm Eller over skuldrene, f.eks

Det jeg da lurer på, er det mulig å gå ned til samme antall kg og se OMTRENT lik ut som før man fødte barn, eller er man dømt til å ha blitt bredere over rompa...?

Tror ikke skjelettet vokser altså, og jeg vet jo at man forandrer fasong etter å ha fått barn, men om jeg kommer meg ned til det jeg veide før jeg fikk barn, hadde jeg ikke mye ekstra på kroppen og da blir jo fasongen min omtrent som før...

flauflauflau.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, godt spm.....

Ser for meg at "noe" der nede forandres, altså bekkenet er jo løst. Kanskje det ikke gror på samme måte på plass?

Tror nå man kan se likens ut... sånn nogenlunde...

Men en større rumpe er jo ikke å forakte så lenge resten er greit! absolutt et pluss :o)

Skrevet

kjellettet forandres tror jeg. I naturprogrammer på tv om mummier kan de se på bekkenet at det er en kvinne fordi hun har født. Fordi bekkenet utvider seg. Trekker seg noe tilbake men ikke helt.

Skrevet

Forandringen etter fødsel er ikke så stor at det vil synes på kroppsformen i hvert fall... Man kan komme tilbake i opprinnelig form med trening og riktig kosthold... Det eneste er om du har fått strekkmerker og/eller løs hud, det er ikke så lett å endre:)

• 9 måneder senere...
Skrevet

Man blir eldre også - med tiden!!

Skrevet

tror ike du har no å bekymre deg for.jeg ble ennå tynnere etter jeg fikk barnet mitt enn jeg var føre å hadde mye ekstra da heller. bare tren litt så går det nok veldig bra ;)

Skrevet

En kan se på skjelettet til en kvinne om hun har født barn, men ytre form endrer seg ikke.

Det er fettillegg og alder som gjør at en ser bredere ut i så tilfelle. Jeg er ikke blitt bredere over baken av å ha fått barn. Bare av å ha lagt på meg litt;) Samme så jeg over skuldrene rett etter å ha fått barn; ble litt bredere. Men det er borte nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...