Gå til innhold

Hva slags tøfler til en på 8 mnd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han krabber og reiser seg opp bare han har noe å holde seg i. Har begynt å ta et par skritt langs stuebordet.

Noen som vet hva slags type tøfler jeg burde kjøpe? Evt sånn ca hva det koster med tøfler til han?

Er sikkert greit å begynne med det nå, så kanskje han ikke detter så lett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte skinntøfler til jenta mi, og de var så gode så det har vi fortsatt med. De kostet 250 kr.

Skrevet

Er det sånn sntiskli på dem da? hvis jeg tar på han sokker uten det nå så faller han bare så mye fortere,

Skrevet

får kjøpt slike tøffellignende sko på exit til små barn. de er skli sikkre. tengte å prøve de til lillemann oxo. de koster 149 kr:)

helt mjuke som man smetter bare på foten,er beige m/en annen farge som du kan velge mellom blå,rosa og grønn tror jeg d var. ser d er mange barn rundt om kring hær som bruker de.

Skrevet

Har robeez og tinyzone til min på 10 mnd (og til 3 åringen også ). Knallgode begge to, men liker best passformen på robeez, de sitter bedre på.

Tinyzone koster vel rundt 150-200 kr, robeez 350 kr, men kan få dem myyyye billigere på e-bay.

www.tinyzone.dk

www.robeez.com

Begge deler er skinntøfler, er ikke noe ekstra anti-skli på dem men skinnet under gjør at de ikke sklir.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...