gutt07 & jente09 Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Vet noen hvordan teutonia timmy er å sove i på vinteren? Jeg skal kjøpe meg ei vogn som småtten kan bruke på shopping, ferier ol. Tenkte også han kunne bruke den i barnehagen etterhvert... Men er så usikker på hva jeg skal velge... Noen erfaringer? =)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Synes også det er vanskelig... Har i grunnen tenkt at han kan ha Simovogna i barnehagen... Prøver å finne en trille eller evt en sportsvogn som kan være god å bruke her hjemme og som kan være god å sove i også... Håper noen erfarne mammaer deler erfaringene sine med oss:)
Snupi27 Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 jeg jobber i bhg på småbarnsavd. der sover alle barna ute i vogner som de selv har med. jeg ville absolutt ikke valgt en trille f.eks carena osv.. spesielt ikke om barnet er ganske lang. det ser ikke godt ut å ligge i den, hvertfall ikke på vinteren med enten voksi eller annen pose.. blir så veeeeldig trangt. selv har jeg tenkt til å ta med sportdelen til vogna vi bruker nå og heller bruke trille eller annen sportsvogn hjemme =)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Noen trille eller sportsvogn du vil anbefale? Evt andre som vil anbefale?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Jeg har ikke tenkt til å kjøpe ny vogn for å ha i bhg. eller bruke den vi har nå. For vognene der kan få hard behandling. Så vi har arvet en vogn som vi skal bruke i bhg. Ei vogn med bag som vi kan bytte over til "trille" Stor og god plass og lunt om vintern.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Ja, helt klart lurt om man kan arve en vogn man kan ha i barnehagen, men det har ikke vi fordelen av;) Vi er nødt til å kjøpe en, men så er det da også meningen at vognene skal vare til evt søsken så vi slipper å kjøpe så mange vogner... Hard behandling har vogna fått av oss også, og litt må de jo tåle når de koster en masse...
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Må de ha vogn i barnehagen? Eller kan de sove inne også?
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 Tror de kan sove inne også... Kommer litt an på hva barnet er vant til:)
Snupi27 Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 i vår barnehage får ingen sove inne. det er fordi det rett og slett ikke er plass til det så alle sover i vogn! jeg syns emmaljunga scooter sin sportsvogn er veldig fin.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #10 Skrevet 9. april 2008 Vi kommer til å kjøpe brukt vogn på Finn til å ha i barnehagen. Satser på en Simo el.l.
@nemone Skrevet 9. april 2008 #11 Skrevet 9. april 2008 Bruker Briovogna til eldstemann og det skal vi gjøre med yngste også. I barnehagen vår får ingen sove inne med mindre det er plent umulig å få de til å sove i vogn ute. Eldste vår sov aldri i vogn før hun begynte i barnehagen, nå sover hun søtt i vogna heldigvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå