Gå til innhold

Hvordan vogn skal dere ha i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet noen hvordan teutonia timmy er å sove i på vinteren? Jeg skal kjøpe meg ei vogn som småtten kan bruke på shopping, ferier ol. Tenkte også han kunne bruke den i barnehagen etterhvert... Men er så usikker på hva jeg skal velge... Noen erfaringer? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes også det er vanskelig... Har i grunnen tenkt at han kan ha Simovogna i barnehagen... Prøver å finne en trille eller evt en sportsvogn som kan være god å bruke her hjemme og som kan være god å sove i også... Håper noen erfarne mammaer deler erfaringene sine med oss:)

Skrevet

jeg jobber i bhg på småbarnsavd. der sover alle barna ute i vogner som de selv har med.

jeg ville absolutt ikke valgt en trille f.eks carena osv..

spesielt ikke om barnet er ganske lang. det ser ikke godt ut å ligge i den, hvertfall ikke på vinteren med enten voksi eller annen pose.. blir så veeeeldig trangt.

selv har jeg tenkt til å ta med sportdelen til vogna vi bruker nå og heller bruke trille eller annen sportsvogn hjemme =)

Skrevet

Noen trille eller sportsvogn du vil anbefale? Evt andre som vil anbefale?

Skrevet

Jeg har ikke tenkt til å kjøpe ny vogn for å ha i bhg. eller bruke den vi har nå. For vognene der kan få hard behandling. Så vi har arvet en vogn som vi skal bruke i bhg. Ei vogn med bag som vi kan bytte over til "trille" Stor og god plass og lunt om vintern.

Skrevet

Ja, helt klart lurt om man kan arve en vogn man kan ha i barnehagen, men det har ikke vi fordelen av;) Vi er nødt til å kjøpe en, men så er det da også meningen at vognene skal vare til evt søsken så vi slipper å kjøpe så mange vogner... Hard behandling har vogna fått av oss også, og litt må de jo tåle når de koster en masse...;)

Skrevet

Må de ha vogn i barnehagen? Eller kan de sove inne også?

Skrevet

Tror de kan sove inne også... Kommer litt an på hva barnet er vant til:)

Skrevet

i vår barnehage får ingen sove inne. det er fordi det rett og slett ikke er plass til det så alle sover i vogn!

jeg syns emmaljunga scooter sin sportsvogn er veldig fin.

Skrevet

Vi kommer til å kjøpe brukt vogn på Finn til å ha i barnehagen. Satser på en Simo el.l.

Skrevet

Bruker Briovogna til eldstemann og det skal vi gjøre med yngste også. I barnehagen vår får ingen sove inne med mindre det er plent umulig å få de til å sove i vogn ute. Eldste vår sov aldri i vogn før hun begynte i barnehagen, nå sover hun søtt i vogna heldigvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...