Gå til innhold

Nå vil jeg ha en mann!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En fin en!! som gir meg masse kjærlighet. Som er glad i livet. Er morsom og sporty. Som er voksen nok til å ta vare på seg selv. Som har orden på egen økonomi. Og sist men ikke minst - som er god i senga!!

tror ikke de finnes jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min fikser alt unntatt det med økonomi. Derfor har jeg total kontroll over pengene. Funker fint. Men dessuten har du så fine pupper at du bør kunen dra mannfolk.

Skrevet

Må si som dattera til ei venninne:

"heg vi håssåh ha shånn"

SI fra om du finner en, kanskje han har en bror.

Skrevet

ja, puppene er faktisk fine de... men det funker dessverre ikke likevel. mangler ikke på friere. Er nok heller meg det er noe galt med. Finner alltid en feil eller aller helst 10!! Nå er jeg snart 30, og trives så pass godt i mitt eget selskap at jeg ser for meg ett liv alene om jeg ikke setter ned på krava... Er jo ikke så perfekt selv heller at d gjør noe, så kan jeg jo heller ikke forlange at andre skal være det.

Men himmel og hav hvor mange hjelpesløse evt egoistiske menn det finnes der ute...

Skrevet

Finner jeg en kan vi evt prøve klone vedkommende?? Å finne TO tror jeg er som å lete etter nålen i høystakken :P

Skrevet

Han er enebarn så noen brødre finnes i alle fall ikke. Skal høre om han er villig til å la seg klone.

Skrevet

Supert!! du har jo virkelig skutt gullfuglen.... om du skulle gå lei av han, er d bare å rope ut. økonmiske surrehuer kan være slitende i lengden vet du, jeg kan med glede ta på meg jobben som avlaster:p haha!

Skrevet

Jeg har en sånn en, men du får han ikke! *holde hardt fast på kjæresten*

Jeg brukte så sabla lang tid på å finne han serru, og har kyssa en del frosker med dårlig økonomi, dårlig sex-kunskaper osv osv!

Skrevet

Samme sak her. Jeg skal dø alene. For å klare å finne en som både kan prate og pule, samtidig som han ikke har millioner i gjeld er faktisk ikke mulig. Trust me, har lett i ti år. Minst.

Skrevet

Får være en mager trøst at flere enn meg har klart å finne disse håpløse tilfellene. Ble ett øyeblikk nesten bekymret for at det var meg d var noe galt med :P

Skrevet

Med de A4 puppa du smykker deg med , så er det nok ikke mannfolka som er problemet:-)

Skrevet

haaaaaa... da har du ikke lett bra nok:) Hjelper ikke å bruke sossen som sjekkested:-)

Skrevet

A4 pupper du liksom!! makan til frekkheter :s

Skrevet

Hmm...sossen har jeg ikke prøvd, der kom du sannelig med et tips!

Skrevet

Hehe, trodde det var lett stirrende øyne, jeg :-)

Skrevet

hehe, godt ikke alle tenker like perverst ;o))

Skrevet

jo da jeg har snappan. min mann er akkurat slik du beskrev. og så er han kjekk og liker å å ha det rent og sørger gjærne for dette selv.

og nei jeg vil ikke låne han bort. og nei du får han heller ikke av meg.

Skrevet

Skal finne ut hvor du bor jeg, så kommer jeg og kidnapper han!! ;o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...