Gå til innhold

Da kom jeg også inn hit!!!:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet positivt i dag!! *dritglad*

Blir en liten desembergull på oss da:)

Har ett spørsmål...Når kom kvalmen hos dere? Og hvor lenge varte den? Min begynte kun dager etter befruktning faktisk, og nå kjenner jeg den er veldig på vei. Sist svangerskap var jeg kvalm noen uker, men spydde ikke. Pleier det å være litt likt..? Med 1. å 2. gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du og velkommen :)

Jeg begynte med kvalme i uke 5-6, er i dag 9+4 og hadde min første kveld i går uten kvalmen så jeg håper det begynner å avta. Har vært veldig kvalm fra morgen til kveld, men mye brekninger gjennom dagen, men ingen oppkast.

Sist svangerskap var jeg kun kvalm et par uker og bare litt om kvelden- så det har vært mye mer ekstremt nå. Fikk gutt sist- så morsomt om det hadde vært en jente nå :) Tror alle svangerskap er veldig ulike. Ønsker deg iallefall masse lykke til med spira og får kvalmen ikke blir for ille :)

Skrevet

Gratulerer:-) Når er prinsessen født? Jeg har en prins som er født helt i slutten av juli-05. Termin på desembergullet er 1.desember:-) Her begynte kvalmen et par dager etter ikm, og den vedvarer..Har litt mer kontroll over kvalmen denne gangen tror jeg..Jeg må spise hele tiden for å unngå de verste toppene, så jeg kommer nok til å bli stor og god, ja:-)

Skrevet

Gratulerer til deg:-) Jeg testet også positivt i dag:-)

Foreløpig termindato er 19.desember:-)

Skrevet

Gratulere så mye!!! :-))

Jeg var også litt kvalm før ikm, men så roet det seg helt til jeg bikket 6 uker,da var det daglig spying og kvalmen helt uholdelig :-( Har det fortsatt slik :-(

Men krysser fingrene for at du slipper kvalmen ;-)

Skrevet

GRATULERER SÅ MASSE:D

Og velkommen inn hit til 1 termin i lag med alle oss andre 1.terminere. Kvalmen startet ganske fort her i gården:p Og kjenner den enda, helst om formiddagen.Tror d pleier være forskjellig;) Men det er nok bare meg..:)

Skrevet

Grattis!!

Jeg ble kvalm en gang i uke 6, og det begynte å avta i uke 9. Er altså litt kvikkere nå/fått litt mer energi. Er 10+4. Matlyst har jeg hatt hele veien så det har heldigvis ikke vært SÅ ille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...