ingebølla Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Har nettopp hatt 6 dager med TR, det sluttet på lørdag. Så får jeg det igjen i går kveld, denne gangen rødere og sterkere enn forrige uke! Jeg visste at det var sannsynlig med ustabil syklus når en slutter på piller, men har kun hørt om motsatt (lenge mellom hver TR). Blir jo ikke noe el av dette! Skrev dette inn i Fertility Friend og de startet ikke noen ny periode, er dette fordi det ikke er så lang tid imellom og det fortsatt regnes som samme TR?? Forvirrende....
ingebølla Skrevet 9. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 9. april 2008 Dytt... Noen som har opplevd dette??
skju Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 det er nok mulig.. kroppen bruker litt tid på å komme tilbake i det normale.
isi* med liten januar spire!! Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Jeg har en venninne som blødde i tide og utide i ca 2-3 mnd etter ppilleslutt. Når jeg sluttet på p sprøyte så blødde jeg masse ukontrollert!! Og MYE smerter... Men så rettet alt seg opp!!! Kan jo kontakte legen din eller noe??
ingebølla Skrevet 9. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2008 Skal til legen i morgen og skal ta det opp da. Først var det grumsete og brunt, når det kom nå andre gang friskt og rødt og sterkere. Kun smerter i første periode, ikke når det kom tilbake nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå