Gå til innhold

TR enda, er det mulig?!?!?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp hatt 6 dager med TR, det sluttet på lørdag. Så får jeg det igjen i går kveld, denne gangen rødere og sterkere enn forrige uke! Jeg visste at det var sannsynlig med ustabil syklus når en slutter på piller, men har kun hørt om motsatt (lenge mellom hver TR). Blir jo ikke noe el av dette!

Skrev dette inn i Fertility Friend og de startet ikke noen ny periode, er dette fordi det ikke er så lang tid imellom og det fortsatt regnes som samme TR??

Forvirrende....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt...

Noen som har opplevd dette??

Skrevet

det er nok mulig.. kroppen bruker litt tid på å komme tilbake i det normale.

 

Skrevet

Jeg har en venninne som blødde i tide og utide i ca 2-3 mnd etter ppilleslutt. Når jeg sluttet på p sprøyte så blødde jeg masse ukontrollert!! Og MYE smerter... Men så rettet alt seg opp!!!

 

Kan jo kontakte legen din eller noe??

Skrevet

Skal til legen i morgen og skal ta det opp da.

Først var det grumsete og brunt, når det kom nå andre gang friskt og rødt og sterkere. Kun smerter i første periode, ikke når det kom tilbake nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...