Gå til innhold

Noen som har Nokia classic 6500?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er den? Taster? Kamera?

 

Har lyst på tlf.... men har brent meg før på å kjøpe tlf som ser fin ut....Hjelper lite å ha fin tlf når resten av den suger!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har. Kjøpte den fordi den var så slank og ganske fin (dog finere på bildet..)

Synes den er helt ok, helt grei og ta bilde med og.

Men liker ikke tastene, de er for små/smale og har en opphøyd "kant" nederst på tasten som gjør at du må trykke på nytt når du treffer den.

Blir også vanskelig å skrive med en hånd, noe jeg synes er greit da ;-)

Skrevet

Jeg skriver også stort sett med en hånd....

 

 

Så det er teite taster altså...

Skrevet

Den er finm enkel, tynn og lett og jeg synes tastene er gode jeg da. Men kameraet var bedre på den gamle tlf med 1,3 megapiksler til og med så det er det negative.

Skrevet

Jeg har denne. Syns den er helt grei liksom, ikke no mer enn det.

Enig i det med tastene, de er ganske håpløse. Skrive med en hånd er nesten umulig. Fikk denne til jul, men regner med at jeg kjøper meg ny i løpet av sommeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...