Gå til innhold

Barnehageplass i Bergen..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som har fått svar angående plass? Postkassen var tom i går, og lurer på om løpet er kjørt da eller om jeg skal vente i spenning på posten i dag....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen fra Bergen her?

Skrevet

joda,bor i bergen vi, men ingen konvolutt her heller... snufs

Skrevet

Vi fikk brev om plass på lørdag. Bor i Åsane

Skrevet

Vi fikk svar på fredag! Søskenprioritering, heldigvis plass i samme bhg!

Skrevet

Søskenprioritering her også...

Skrevet

Vi må nok begynne å ringe og høre hvor vi er på listen damer...

Skrevet

Vi fikk svar på fredag, studentbarnehage, jippi:)

Skrevet

Kan man ringe til noen å høre hvordan man ligger ann, hva plass man er på ventelisten eller noe sånt???

Skrevet

Leander har fått plass i Øvre Sædalen og skal begynne 28 april!! :-)

Skrevet

Ring til den bhg du har som 1.prioritet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...