Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Er det noen her inne som har fått svar angående plass? Postkassen var tom i går, og lurer på om løpet er kjørt da eller om jeg skal vente i spenning på posten i dag....
NNN* Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 joda,bor i bergen vi, men ingen konvolutt her heller... snufs
manne med 2 herlig gutter:) Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Vi fikk brev om plass på lørdag. Bor i Åsane
lykkeligste Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Vi fikk svar på fredag! Søskenprioritering, heldigvis plass i samme bhg!
manne med 2 herlig gutter:) Skrevet 8. april 2008 #8 Skrevet 8. april 2008 Søskenprioritering her også...
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #9 Skrevet 8. april 2008 Vi må nok begynne å ringe og høre hvor vi er på listen damer...
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #10 Skrevet 8. april 2008 Vi fikk svar på fredag, studentbarnehage, jippi:)
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 8. april 2008 #11 Skrevet 8. april 2008 Kan man ringe til noen å høre hvordan man ligger ann, hva plass man er på ventelisten eller noe sånt???
Leandermamma Skrevet 8. april 2008 #12 Skrevet 8. april 2008 Leander har fått plass i Øvre Sædalen og skal begynne 28 april!! :-)
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #13 Skrevet 8. april 2008 Ring til den bhg du har som 1.prioritet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå