Mammarama=) Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Vi skal reise noen uker på hytta på sørlandet, med turer til dyreparken ol. Så skal jeg og min mann reise en weekend tur til Roma bare oss to=)
nitro circus Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Drar til danmark nå i april, til Italia i juni, og sommerferien skal vi loffe rundt på den norske kysten om det blir flott vær.....ellers hopper vi på en tur til sydligere strøk. Sparer til USA neste år.......
Blind Gudinne Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Vi reiser til mamma'n og pappa'n min. Det er ferie for oss. Andreas sover i 1 etasje sammen med dem, vi andre sover i 2 etasje og kan sove så lenge vi vil og når vi vil. På denne måten blir alle fornøyde, både barn, foreldre og besteforeldre =) Ellers skal vi en dagstur til Kristiansand og dyreparken.
Poteto Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 vi skal to uker til mallorca å kansje en kjøretur til sverige gjennom sørlandet..
FruV Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Har nettopp vært 2uker i egypt.reisertil stavanger en uke i mai og kanskje syden tur til jul...
Mammat4 Skrevet 8. april 2008 #8 Skrevet 8. april 2008 Vi skal en tur til Trøndelag (besøke besteforeldre), så blir det nok Stockholm og sørlandet på oss.
Den drygaste Skrevet 8. april 2008 #10 Skrevet 8. april 2008 vi skal kjøre med bobilen til Bornholm sammen med et vennepar. gleder meg til det,jeg er halvt dansk og hadde noen slekninger der nede før og har ikke vært der siden jeg var 9 år husker bare at det var kjempefint der nede!!
☆Gudlo☆ Skrevet 8. april 2008 #11 Skrevet 8. april 2008 Danmark, campingen familien har faststående, og Gjøvik/Toten:) Stort sett disse plassene:)
Gjest Skrevet 8. april 2008 #12 Skrevet 8. april 2008 Skal leie sommerhus en uke i danmark i juli, også skal vi en uke til mallorca i august )
MissBenz Skrevet 8. april 2008 #13 Skrevet 8. april 2008 Vi reiser egentlig til Filippinene hvert år, men i år blir det bare en liten tur til Hellas i Mai...da vi har ei på bare 5 mnd...
Gjest Skrevet 8. april 2008 #15 Skrevet 8. april 2008 Blir nok hytta i år pga fødsel i juli og lite skattepenger og feriepenger i år. Men håper vi klarer å spare opp nok til en sydentur til høsten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå