Gå til innhold

gjelder samme uttaksgrense på visa

Anbefalte innlegg

Skrevet

i utlandet,som det hjemme? kom til å tenke på det i natt, da vi har en konto som vi tar ut penger på når vi er i syden.

her hjemme tror jeg grensa er satt på 10 000 i uttak i uka....

mye rart en skal lure på...hehe..reisefeber neeeeiiii....:-DDD

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grensen for hvor mye du kan ta ut per dag/uke er vel lik uansett hvor i verden du befinner deg..

Skrevet

Hmmm. Det er jeg faktisk ikke sikker på, men er det uttaksgrense på Visa i det hele tatt da?? Trodde dette var noe du "bestemte" selv jeg. Er det knyttet til kreditt eller bankkontoen din?

På mitt bankkort (Visa) så er det 5 000 tror jeg (for uttak). Ring banken din og spørr. Mulig du kan heve den :)

Mitt Visakort er knyttet til bankkontoen da, så jeg kan ikke ta ut mer enn jeg har :)

Skrevet

Trodde de fleste hadde en grense for uttak. Kan jo tenkes at du har 50 000 på konto, men i løpet av en uke har du ikke lov å ta ut mer enn 10 000 f.eks. På kort vel og merke! Trenger du 50 000 cash her og nå så kan du jo gå i banken og ta det ut men altså ikke i minibank.

Men banken kan svare på hva grensen er hvertfall.

Skrevet

visa kortet er på vanlig lønnskonto, og ikke noen kreditt, så kan kun ta ut det som står der...( til max uttaksgrense da, vel og merke)

men etter de gode svarene deres, så tror jeg at jeg er blitt klokere ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...