mamma til 2 skjønnheter Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Jeg synest at folk må få lov til å stille spm som anonym, men svarene MÅ være med nick . Sikkert ikke så enkelt men bare en tanke...
bollenr3 Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 enig:) Men som du sier, er ikke sikkert det er så lett å få til.
elin og gutta;) Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 det hadde vært fint å være anonym om en har litt gufne spørsmål.... for eksempel om hemoroider eller noe annet som en ikke vil fortelle alle at en sliter med.... kanskje et eget forum for kipe temaer.... vet anonym-forumet fins, men er redd det kan bli litt kranglete. (ikke vært der å sett, men innbiller meg at det der kan buses ut med hormon-gørr....)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Hvis det blir slik,så kan jo HI bare slenge dritt om hvem og hva som helst. Har en noe en må spørre om anonymt,så er det jo bare å gå inn på anonymforumet da. Ikke verre enn det. Synes det er greit at folk må stå for det de sier jeg.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 moderator har sagt at de skal holde øye med anonym siden slik at det ikke blir en krangleside. Jeg må bare si at i forrige svar så var det ikke HI av denne tråden jeg mente,men HI av en tråd der HI kan være anonym.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå