lillegull08<3 Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Nå er det bare en uke igjen til jeg skal over på andre trimester..... Skal ha full nedtelling.... =) Nå klarer jeg endelig å kose meg skikkeli..... Leste forresten, at vis du kommer deg over uke 8, uten blødninger eller noe, er sjangsen 95% sikker, for at alt går bra... Andre som har hørt dette?? Klem fra meg, og lykke til alle sammen =)
scoobydo Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 har hørt at det er 95 % sjanse for at alt går bra om man hører hjertelyd i uke 8!... Har ikke hørt noe om blødninger...
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Skal vel mye til å høre hjertelyd fra utsiden i uke 8, men om man ser et bankende hjerte på UL i uke 8 har jeg og fått beskjed om at det er 95% sjanse for at alt går bra:)
scoobydo Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 meinte sjå ja og ikkje høyre såg et lite hjerte som slo i dag.. ut fra str på fosteret er eg 7+6, men fra menstermin er eg 8+4... så forhåpentligvis går det bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå