Gå til innhold

Hva synes dere om Trym Mathias??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ha et dobbelt navn og jeg syntes de hang greit sammen men blir det for tungt??? Få høre meninger nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefint! Jeg syns mange navn hvor andrenavnet begynner på siste bokstaven i førstenavnet kan bli tungt, men syntes ikke Trym Mathias var slik. Likte det jeg.

Skrevet

Enig med hun over, vanligvis kan navnet bli stress å si når bokstavene er like og går inn i hverandre (to m-er)..Men Trym Mathias var veldig veldig søtt:-)

Skrevet

Jeg tror jeg må bli vant til å si det og synes det passer til de andre barna sine navn også.

Leo Kèene, Thuva Emilie og Trym Mathias....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...