Mamma`n til Trym Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Jeg vil ha et dobbelt navn og jeg syntes de hang greit sammen men blir det for tungt??? Få høre meninger nå!
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Kjempefint! Jeg syns mange navn hvor andrenavnet begynner på siste bokstaven i førstenavnet kan bli tungt, men syntes ikke Trym Mathias var slik. Likte det jeg.
05prinsesse+des08baby:) Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Enig med hun over, vanligvis kan navnet bli stress å si når bokstavene er like og går inn i hverandre (to m-er)..Men Trym Mathias var veldig veldig søtt:-)
Mamma`n til Trym Skrevet 8. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2008 Jeg tror jeg må bli vant til å si det og synes det passer til de andre barna sine navn også. Leo Kèene, Thuva Emilie og Trym Mathias....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå