Gå til innhold

hehe.. sjekk denne leiligheten a dere!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm fikk plutselig så lyst på smågodt!

Skrevet

Oh... noen er glade i sterke farger ihvertfall!

Gangen var jo det eneste som så noegenlunde normal ut.... hvis man ser bortfra fargen i taket!

Skrevet

guri land.....

også DET badet da... må ha vært et kjempe tema i lunsjpausene på meglerkontoret;) hahaha:-)

Skrevet

Jeg er visst gal jeg, hadde jeg bodd aleine så hadde jeg tatt den tvert!! (uten barn altså) for hun/han som har pusset den opp har i det minste god sans, det var jo gjennomført stilren. Selv om det var en noe spesiell stil. Likte den jeg:)

Skrevet

ser ut som en leke hytte for barn. en stor lekehytte ;) hehe.. ville ikke vurdert å kjøpe den en gang :P

Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

det bildet med peisen var jo fint, men ellers likte jeg det ikke. og det badet ble jeg helt svimmel av...

Skrevet

Leiligheten var jo en fin 1-romsleilighet. Ser ut som de har benyttet plassen veldig bra når det gjelder sovehems og skap ol, men jeg tror nok jeg ville malt litt hvis jeg skulle bodd der... Det jeg skjønner mindre er at folk gidder å betale over 1mill for en 1-romsleilighet når de kan få hvertfall en 2-roms litt ut av byen, trenger ikke mer enn 10-15min med toget før det er mye billigere...

Skrevet

Var rett og slett mindre pent, eller rett og slett stygt om det kan sies... Kunne aldri i mitt liv bodd der.

Ser ut som noe et lite barn har fargesatt- et dukkehus eller noe...

Skrevet

Ingen do????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...