Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er første dagen som ikke-røyker!

Foreløpig går det bra, med vann,tyggis, gulrøtter og bare en sjokolade fra Narvesen. Var innom og kjøpte med meg grove rundstykker fra Ica, bare for å slippe å bli fristet i kantinen.

Har startet på Attpåklattens rensekur, så sammen med vitaminer og røykefrimedisiner ble det en haug med tabletter i skåla i dag tidlig.

Dere får heie litt på meg av og til hvis dere kjenner for det, for nå skal jeg virkelig slutte med dette tullet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du er!!!

Jeg heier og heier på deg:-)

Et lite tips er å ta fettsyrer også. Da merker du utrolig fort på hud og hår at røyken er borte:-) Samtidig som det er sunt for hjernen og resten av kroppen:-)

Du er flink!!!!

Skrevet

HEIA Trollmora!

Dette klarer du! Tenk på hvor mye PENGER du sparer - og hvor bra det blir for helsen din!

Lykke, lykke til!

Skrevet

Jeg skal heie til jeg blir blå...

Røyk er lurt å slutte med, men det vet du sikkert selv.

Lykke til.... Og du, jeg vet hvorfor de som slutter å røyke påstår at de legger på seg....

Da mamma sluttet sa hun at maten smakte SÅ mye bedre...

For da hun røkte var det bare om å gjøre å bli ferdig, fordi røyken etter maten var så god.....yeah right....

Men du klarer det, du klarer det.... Når min storrøyker av en mamma klarte det.... Da kan du også :o))

Skrevet

Jeg heier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du er kjempeflink og om du faktisk har bestemt deg, så tror jeg det går lett som en lek!

Heia heia heia heia heia heia heia heia heia heia heia

Skrevet

Jeg heier også! Har sett min far som røykte en pakke rullings om dagen klare det, så jeg vet det går.

Skrevet

Tusen takk for hei-inga, dere er greie:o)

Trenger nok litt støtte, spesielt vanskelig blir det å ikke gå opp for mange kilo. Har igrunnen nok å ta av, så planen må være å akseptere litt mer spising som kan kompenseres med trening.

Skrevet

Veldig bra, du er FLINK!!!!

(jeg er ikke helt der enda....)

HEIA HEIA HEIA!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...