Gå til innhold

Hva synes dere om Trym Mathias??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ha et dobbelt navn og jeg syntes de hang greit sammen men blir det for tungt??? Få høre meninger nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns egentlig det var et fint navn:)

Men kommer du til å bruke begge? Er litt motstander av 2 navn dersom en ikke er veldig innstilt på å bruke begge.

Skrevet

Blir litt Trymmatias, kanskje? Liker begge navnene, men synes de var litt tunge sammen.

Skrevet

Synes og det blir litt tung sammensetning, men liker begge navnene;)

Skrevet

Kommer ikke til å ha den bindestrek greia så det blir Trym til vanlig men Mathias blir også brukt. De to andre barna mine har også 2 navn : Leo Kèene og Thuva Emilie....og jeg bruker ofte begge navnene hver dag men ikke hele tiden.

Men som en sier: det blir litt Trymmathias....må nok gruble litt mere

Skrevet

Har en litt sånn "traumatiske" opplevelser av det med 2 navn he he

Har selv 2 navn, og mamma brukte alltid bare det første....utenom de gangene hun ble SINT på meg...DA brukte hun begge...hører jo det blir litt mer tyngde i navnet da he he

Såe...her i gården blir det bare 1 navn på hver:)

Skrevet

Hehe, jeg skjønner den og skal innrømme at det er sjeldent jeg bruker bare ett navn når jeg blir sint men bruker det i andre sammenhenger også :)

Men synes det er greit å ha ett navn til hvis det er noen andre i barnehagen eller på skolen som heter det samme så slipper de hvertfall å hete Hansen eller Andersen til vanlig bruk.

Skrevet

Navnene er fine begge to, men personlig syntes jeg det blir litt tungt sammen. Men det er helt sikkert forskjellige meninger om det :)

Skrevet

Syns begge navnene var fine, men ikke sammen. Men det er jo smak og behag, husk det er du som bestemmer:-)

Skrevet

Etter min smak er Mathias nydelig, Trym er jeg ikke begeistret for, men det er bare min smak da... =o) Av en eller annen grunn liker jeg ikke disse korte (litt harde) guttenavnene med en eller to R'er i. Mange der jeg opprinnelig kommer fra som liker dem, og paa vaar dialekt er de ikke spesielt flatterende synes jeg nei....

Meeeeeeeen, de to andre doble navnene du har valgt var nydelige! Saa ville forsoekt aa funnet et annet kort navn foran Mathias dersom det er viktig med doble navn, kanskje noe uten R. Hadde du ikke brukt Leo, ville det vaert flott, jeg synes faktisk enkle-aa-si-navn som Jan, Ben eller lignende, men vet ikke om de gaar til Mathias da. Du er jo aapen for litt uvanlige navn, saa noe internasjonalt som Juan eller Sean er ogsaa fint.

Men det er sikkert veldig populaert i Norge med Trym, Gorm og Gard osv, saa det er nok jeg som er utskuddet her... =o)

Skrevet

Jeg synes det er to veldig fine navn, og jeg synes også at de henger greit sammen. Jeg synes ikke det blir for tungt, det flyter fint. :)

Skrevet

Takk for alle svar :) Jeg har fortsatt 4mnd til å bestemme meg på / bli enig med barnefar :o)

Skrevet

Fine begge to, men finere hver for seg enn sammen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...