fornøyd ja Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Heisann Har lyst å få nr 3 nå. Har to gutter, så jente ville vært hyggelig Hvordan var det med å få jente og timingen for samleie før eggløsning...? Noen som vet? Siden jentecellene visstnok lever lengre. Hvis jeg har eggløsning nå kommende fredag eller lørdag (noe som er helt håpløst å vite i mitt tilfelle), når bør jeg da ha sex for å bli gravid med jente? hvis dette stemmer da I dag?? Ellers noen gode tips for å få jente?
Gjest Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 herregud da..d er jo mannfolkene som bestemmer kjønnet. er vel den som kommer raskest i mål og ikke noe annet. Må vel bare ta det du får.
05prinsesse+des08baby:) Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Blir stadig fascinert over at noen er nødt til å svare så surt.. Jeg tror dette er veldig tilfeldig, dette med kjønn..Men har hørt at guttecellene er raskere enn jentecellene...Så har du sex i eggløsningsdagen -størst sjanse for gutt. Men har dere sex noen dager før eller etter eggløsning...Skal det være størst sjanse for jente...Dette fordi jentecellene lever lengre...Men guttene er raskest...Er du med? Hehe. Jeg synes ikke det er noe teit å ville ønske seg ett spesielt kjønn, så lenge man ikke er sykelig opptatt av det. Det virker ikke du til å være, hadde jeg hatt to av hver hadde det falt naturlig for meg også å ønske det andre kjønnet 3.gang:-) Glad i barna blir man selvfølgelig uansett!! Men er lov å ønske:)
fornøyd ja Skrevet 8. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2008 Hei 05prinsesse+des08baby Tusen takk for svar Husker da jeg var gravid en gang før at jordmor faktisk sa det var slik som du nå beskrev det, men jeg husket ikke helt hvordan eksakt takk hvertfall. Og til du andre som svarte, mille, eller noe.. du kunne vel likesågodt la være å svare. Merkelig at noen alltid må komme med sure eller kvasse svar. Glad blir man uansett i baby Ha en fortsatt fin dag alle sammen!
Gjest Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 synst ikke svaret mitt var så "surt" akkurat da..svært så hårsår folk er om dagen gitt..hehe
*H* Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 vi hadde sex ca 1 uke etter siste dag med mensen,jeg satt på topp og vi venter jente. var veldig uplanlagt da. så jeg tenkte ikke så nøye på akkurat det, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå