Gå til innhold

Har dere varmepumpe?? (med tanke på allergi..)

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og luftveisplager!

Er skikkelig skeptisk jeg!!

Man skal helst ikke støvsuge med en "dårlig" støvsuger, siden man virvler opp støv og midd, dårlig inneklima. Men heller bruke tørrmopp og gulvvask....

Det er klart at den varmepumpe lager bevegelse i støv og luft........ Kan det være bra??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du tenker på mediaoppslag forrige helg, så er det tilbakebevist. Damen som eide varmepumpen hadde ikke stilt den inn korrekt....

Skrevet

Nei...ikke sett det!! Men har flere i vennekretsen som har blitt syke/ere etter de monterte den, særlig barna!

Skrevet

Vi har varmepumpe og har ikke merket noe spesiell forskjell!

Skulle ikke tro at det var så veldig stor forskjell fra luftanlegg som de fleste har i nybygde hus!

Skrevet

Vi har varmepumpe. Og jeg har aldri sett så mange hybelkaniner (og sånne STOORE, da. Nesten så en snubler i de på veien til do om morran! )

...MEN luften er utrolig ren! Støvet legger seg etter gulvet og stopper der luften møter motstand eller lager en virvel. Der er det bare å ta en microfiberklut eller fuktig kjøkkenpapir og VIPS! så er den vekk! :-)

Dessuten er det et filter i pumpa som filterer vekk en masse. OG den støvsuger seg selv, så det slipper jeg å tenke på... :-)

Skrevet

Glemte å si at vi har allergi som forverres med husstøv. Vi er blitt myyye bedre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...