BS-april Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 hvilken uke er jeg i? blir forvirra av barnimagen/babyverden. hvor stor er gjennomsnittlig babyen da??
Janiks 2 barns mor :D Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 jeg har termin 21april og er 38+3... Så da er du vel 38+2... Jeg venter jente og hun ble for en uke siden målt til ca 3150 på vekstkontroll, men hun var pittelitt over gjennomsnittet...
BitteLiten *har født* Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 grunnen til at du blir forvirret er nok fordi her på Bim sier vi den uken du går i... dvs hvisdet står at du er i uke 39, så er du bare 38fullgåtte uker + det antall dager som er gått siden du skiftet uke... Men på babyverden tar de utgangspunkt i den uken du faktisk er ferdig med.... Skjønte du noe av dette eller ble det helt rotete?
Gjest Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 litt omvendt vel "Janiks". hun er 38+4 i dag. en dag foran deg:)
*H* Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 samme som meg. har 38+5 fullgåtte, slik som legene regner. det betyr at vi har termin på den dagen vi er på 40. uker. du ER i din 39. uke, 4 dager i din 39. uke. men ikke 39 fullgåtte. skjønte du det? hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå