Anquor Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Det har gjennom permisjonen vore litt usikkert kva som skulle skje etterpå. Vi har kjøpt ein tomansbustad og vi treng 2 inntekter for å ikkje leve på siste krona kvar månad. Eg har hatt ein butikkjobb, men ikkje så godt betalt og ikkje så mange faste vakter heller. Har følt eg har jobba hardt og mykje for veldig lite (har hatt samme lønna som 16 åringar) Eg har søkt skule til hausten, og søkt barnehage, utan barnehageplass kunne eg ikkje ha gått på skule, med mindre eg fann ei dagmamma, noko som viser seg å ikkje vere så lett. Men så kom brev i posten om at vi hadde fått barnehageplass akurat der vi ville, eg har søkt på nokre sommar jobbar, og eg fekk den eg ville ha og når eg snakka med ho sa ho at eg kunne begynne no om eg ville, så på fredag når permisjonen min tek slutt skal eg begynne rett på opplæring no håpar eg berre på skuleplass så er alt topp! får muligheiter for å ta ekstravakter i helgene når eg går på skule også
yasmina Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Saa herlig naar man foeler alt ordner seg . Hvilken utdannelse er du du skal ta da ?
♥sebastian3003♥ Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 skulle ønske ting bare ordnet seg for meg også....
mamman til to gutter Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Bra når alt ordner seg! Håper på at alt plutselig ordner seg her også:-) Har akkurat funnet ut at vi har beregnet en uke for mye fri på samboeren min i sommer, skjønner ikke helt hvor vanskelig det tydeligvis skal være for oss å legge sammen pappapermisjon + de ukene med ferie han har igjen, men vi har hvertfall en uke for lite fri i sommer... Regner med det ordner seg, men er så kjedelig å finne ut sånn. Ikke har vi fått svar fra om barnehageplass heller, bor i en kommune med langt fra full dekning og vil ikke tro dagmamma er lettere å få tak i her enn noen andre steder. I tillegg så går jeg og håper på mye skattepenger tilbake (og at vi får dem i juni) ettersom jeg går hjemme i ulønnet permisjon nå, så passer det ekstra dårlig med restskatt... Får håpe du kommer inn på skolen du vil også! Lykke til:-)
meg & to små vampyrer Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Så bra at ting går i orden. Håper ting faller på plass her etterhvert også. Det har vært ganske tøft det siste året. men håper og håper:)
Anquor Skrevet 8. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. april 2008 har søkt på sjukepleia, og har fått jobb i heimesjukepleia så det passar bra kjipt når enn har tider der enn ikkje heilt veit korleis enn skal ordne ting. Eg ser virkeleg kor lite som skal til for at kabalen ikkje går opp, Vi gjekk på ein smell der sambo hadde gitt feil beskjed til arbeidsgivar om når han skal ha pappa perm, han sa i midten av mai i staden for midten av april, men så dukka svigermor opp som en hjelpande engel får håpe de dukkar opp ein hjelpande engel med dokke også! kanskje dokke kan spør ei ungjente i ungdomskule alderen om ho vil passe mot betaling?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå