Gå til innhold

Dere med sommerbabyer (min kommer i begynnelsen av juli):

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere ha i bag-vognen?

lamme skinn i bunn? Dyne? Pose? Tepper?

Hvor kjøper dere utstyret deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk sønnen min en veldig varm august dag i 05, og han lå de første ukene på lammeskinn, med bare et helseteppe over seg. Lammeskinn fordi det transporterer svette og fukt slik at han hadde perfekt temperatur oppi vognen. Også er jo lammeskinn utrolig mykt å ligge på da. =)

Blir å gjøre det samme denne gangen, hvis Juni mnd skulle finne på å bli varm, da....

=)

Skrevet

Takk for svar. Det er det jeg også har tenkt å gjøre. Men ser så mange vogner nå som har tepper/"innmat" om dere forstår??? Og lurte på om det kanskje ble litt mye når det var sommer:)

Forresten, har dere kjøpt dress til sommerbabyen? jeg har bare tenkt å bruke strikkejakke.....???

Skrevet

Fikk vinterbaby sist da men får en juli baby denne gangen..

Vi skal ha lammeskinn i vogna (korthåra) og et tynt helsepledd e.l over..

Vogna vår har bare madreass som hører til oppi, ikke noe mere "ekstra"..

Vi har ikke kjøpt dress, men mamma har strikka jakke, sokker, kyse, bukse o.l i tyn myk tråd som vi da eventuelt bruker om det skulle bli litt kjøligere..

Skrevet

Hei:) jeg og får baby i begynnelsen av Juli.Litt vanskelig å planlegge fordi vi ikke vet om det blir en varm sommer eller ikke..men jeg skal ha lammeskinn,er det varmt kommer jeg til å bruke teppe istedenfor dyne.Har kjøpt en del dresser og en del sommerklær.Har arvet mye klær så har litt av hvert.Men ellers har jeg kjøpt en del på h&m...

Skrevet

Jeg skal ha i slutten av juni. Jeg kommer til å ha tisse laken og et laken i bunnen. Så spørs det på været med resten:) Har kjøpt ett par nye helsetepper, skal kjøpe et fint dynetrekk. Skinn i bunnen har jeg ikke tenkt på.. Blir ikke det veldig varmt??

Dette er mitt tredje barn så jeg har det meste fra før, men kjøper stort sett ting på babybutikkene.

Ellers har jeg kjøpt en flisdress på kaphal, som du kan brette inn hender og føtter, syntes det er praktisk. Sokker detter stort sett av.

Skrevet

tenker dyner jeg? får når som helst nå så nå blir det nok no ullpose, men til sommern skal hun kose seg med mye dyner! jeg vil også være baby i vogn. mmm.. jeg har kjøpt endel på ikea og på div. salg. har kjøpt ALT av utstyr, alt nytt, tfk vogn, seng,madrass, bilsete osvosv og brukt kun 5000 totalt. jeg er kjempefornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...