Lillesmil:D Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 mini har tatt den første vaksinen i dag, 3 mnd. også finner jeg ikke info heftet om vaksinene og bivirkninger og sånn... er det noe jeg må være oppmerksom på i dag, bør jeg passe ekstra på han???
mamma til søte små Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Jenta mi fikk første i går å d gikk helt fint.. ho fikk ingen bivirkninger.. men d som kan komme er jo feber å at de kan være urolige, men ellers tror eg ikke det er noe spesielt.. Så går nok helt fint:)
maisel Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 når vi tok den første vaksinen så virket det som alt var helt ok, men på kvelden i åtte tiden begynte han å hyle og hyle som besatt... han holdt det gående i nesten to timer nonstop, måtte gi han en stikkpille til slutt. han sovnet av utmattelse til slutt... Jeg vet ikke hva dette kom av da han aldri har gjort slik hverken tidligere eller etter dette, men det kan godt være at det var et lite snev av noe etter vaksinen, men skal ikke si det for sikekrt.
Sjefsmegga Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Hvis du skal gi alle vaksinene i programmet så skal han ha en i hvert lår i dag, gi en stikkpiller pracetamol enten før dere drar eller rett etter dere kommer hjem, de kan bli litt hovne og ømme i lårene etterpå, så vær forsiktig når du steller og ha løse myke klær på ( det har man vanligvis uansett på de minste). De kan få litt hevelse og bli litt røde, litt feber er også normalt. Paracet er lurt å bruke litt første dagen og natta etter vaksine. Gjort det med alle mine tre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå