HegeAE Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Extra sin Peppermynte tyggis. Den som er i pakke. Merker nesten ingenting til kvalmen når jeg tygger på den dagene lang. og drikke masse vatn så slipper man å bli sløv.
Ikkelektuell Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Dette var et usedvanlig dårlig krangleinnlegg.
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Kanskje det ikke er så dårlig likevel? Det er så vanskelig å krangle om at det blir en utfordring å finne noe å kverulere på. Triks!
HegeAE Skrevet 8. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2008 hehehehehe.... nå ser jeg hva jeg har gjort..... Trodde jeg var inne på skravlesiden.............
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Hvilke tyggis skulle det evt. være om den ikke er i pakke? Er du sikker at den som ikke er i pakke ikke virker mot kvalme på samme måte?
nr-4-i-oktober Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Den tyggisen er god ja ) Smaken varer lenge og hjelper mot den vonde smaken i munnen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå