Gå til innhold

Dere som KJENNER el, hvordan kjennes det ut?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig ømt..hos meg er det til og med litt ubehagelig når jeg går.

Litt vanskelig å beskrive hvordan det føles...

Nå går jeg på Pergokur, så nå kjennes det ut som jeg skal revne innvendig når jeg har el.

Skrevet

Hei!

Kjenner veldig godt når jeg har el. Er veldig vanskelig å forklare, men har stikkinger/verk i eggstokken og er veldig oppblåst. Sambo dunker borti hvis vi har sex(ubehagelig) og kan f.eks kjenne eggstokken når jeg tørker meg bak,hehe:)Noe som kommer av at alt står på spreng der inne*fnis* Når el er ferdig(på kvelden) blir jeg enormt kvalm!

Skrevet

Starter med spreng og litt "livat" livmor en ukes tid før el.. Tror jeg faktisk kjenner at tappen beveger seg nedover og åpner seg ja..

Litt nermere el, ca 4 dager før begynner det å stikke og jobbe noe veldig i eggstokkene.

Dagen før har jeg rimelig vondt, må holde igjen litt når jeg tisser på do, for det blir sinnsykt ubehagelig i eggstokkene hvis trykket forsvinner for fort..

På selve el dagen, fra et par timer før egget slippes, til ett par timer etterpå stikker det så sinnsykt at jeg stort sett må ta noen paracet.

Skikkelig sviende og sprengende smerte når egget slippes.

De 3 dagene etter el kjenner jeg skikkelige murringer, tror det er egghlederne som jobber egget nedover.

Nå kjenenr jeg el ekstremt godt da, menkanskje du kjenner noe av dety samme hvis du "lytter" :)

Skrevet

har litt vel vondt under el ja hadde aldri det før.. men kan det ha noe med endometriose å gjøre?? har hørt man ikke blir lett gravid om man har det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...