3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Mannen og jeg har vært sammen i 7 år til torsdag, men jeg klarer ikke å komme på noe moro/fint å gi som en liten oppmerksomhet! Tenkte jeg skulle finne et 7-årskort og skrive litt i, men vil finne en liten ting ved siden av... Noen som har et godt tips?
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 8. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2008 Hehe... Takk for det:) Skal til byen idag og handle litt, så da får jeg se hva jeg finner;) Kanskje et nytt Pondus-blad han kan kose seg med på torsdag, siden lillegutt og jeg reiser av gårde?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå