MiniBassen Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Hva tenker dere om det? Jeg holder meg unna alkohol, røyker ikke (bortsett fra på fest, men siden jeg ikke drikker alkohol nå, så blir det jo ingen fest heller. Ingen fest, ingen røyk), men stikker en snus under leppa 3-4 ganger daglig. Men når jeg får mistanke om at jeg er gravid, eller tester positivt, slutter jeg med det også! Hva med dere?
tingeling87 Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 jeg røyker eller snuser ikke, men jeg tar meg gjerne en fest, men på riktig side av el. man kan jo ikke slutte å leve selvom man planlegger baby.. jeg drikker helst ikke etter at jeg har hatt el i tillfelle jeg skal være graivd. første gangen jeg var gravid så drakk jeg tre-fire dager etter el, men vi prøvde ikke å bli gravide så jeg visste det ikke i det hele tatt.. med en gang jeg testet positivt var det slutt på festing.
Collette Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Jeg røyker/snuser ikke, men har kuttet ut alkohol nå i prøvetiden. Det er egentlig veldig deilig, men kan sikkert takke ja til et glass vin hvis det er på den riktige siden av el. Var i utdrikningslag i helgen og drakk ingenting. Det var såå deilig å slippe og være dårlig dagen derpå.
MiniBassen Skrevet 8. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2008 Den riktige siden av EL, når er det? Etter, kanskje, eller? Hmm...
tingeling87 Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 den riktige siden av el er før el. fra man har fått mensen til el, for da er du jo ikke gravid. det er etter el det er skummelt med alkohol, i tillfelle man har blitt gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå