Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der går jeg inn i min fjerde time på jobb idag. Og jeg er så kvalm, så kvalm. Knasker gulrøtter og frisk drops, drikker mengder med vann og ber til høyere makter at det skal gå over.

Har så mye og gjøre og frister og rekke.

Det skal jeg si, det er ikke mye glamorøst over det og være gravid gitt!

Gleder meg vannvittig til jeg kan konstantere at jeg er over uke 12 og alt er bra.. Og til kvalmen går over! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!

Fyfader hvor jeg føler med deg!!! :-( Har snart gått 1 hel mnd med helt grusom kvalme /oppkast og det virker ikke som det blir noe bedre!! :-(

Har du prøvd seaband? ingefær te, evnt sutte på en ingefærbit? Noen syntes også grønne syrlige epler funker og salt lakris :-)

For meg er det beste å bare få kastet opp, da roer magen seg en liten stund ihvertfall.

God bedring!!!! :-) Du er ikke alene!

Skrevet

Har ikke prøvd seaband, og kommer nok ikke til og gjøre det, får helt mark av at noe presser på/ved pulsårene på armen.. Hehe.. Er litt rar der gitt!

Ellers så hjelper lakrisdrops litt. Og gulrøtter sånn innimellom. I dag har jeg prøvd meg litt på kålrot også, og det syns jeg var bra! hehe...

Nå er snart jobbdagen over, skal bli innmari godt!

Du er "heldig" som får kasta opp. Har bare "fått det til" en dag. Ellers bare brekker jeg meg. Jaja, alt vi må igjenom :P

God bedring til deg også! Det hjelper og få klaga litt og å lese her inne at jeg ikke er den eneste :P

Skrevet

Vi er mange i samme båt. Følte meg skikkelig fresh da jeg stod og brakk meg bak bilen forran barnehagen før jeg skulle hente vesla... Oj, oj. Jeg har prøvd seaband som jeg ikke synes ga noe lindring. For meg er det soving og spising som hjelper. Nå er det å steke sandwichbrød i ovnen med litt smør som er tingen.

Lykke til alle sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...