cirkline..har to store ..++ Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 hvilken type vogn bruker dere? har dere brukt? fordeler/ulemper? hva hadde du valgt nå om du skulle hatt ny vogn?
Poteto Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 eg har emmaljung edge duo.. er ganske fornøyd med den, men hadde eg kjøpt vogn nå, hadde eg kjøpt ei med litt letter å mindre understell, som quinny.. tungt å drive å pakke den i bilen ol. men ellers kjempegod å trille å god plass til baby
J, J og meg:) Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Har en hartan skater... bare negativt å si om den. Har en easy walker jeg er fornøyd med, det negative med den er at man ikke kan legge ryggen flatt....
Potetstappe Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Vi har hatt simo kombivogn siden hun ble født. Kjempe fornøyd, men litt stor å dra med seg i bilen/bussen syns jeg. Fikk Carena Easy av tanta til sambo. Hun hadde egentig kjøpt den til sitt barnebarn, men syns den var forferdelig å trille. Det er jeg helt enig i, syns den er helt håpløs. Så den ble bare brukt2 ganger her. Nå har vi kjøpt Quinny Buzz, har hørt masse dritt om de vognene, men jeg er kjempe fornøyd!
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Vi hadde først grizzly fra baby travel,var grei nok den egentlig,men veldig tung å kjøre og ha med på tur og på shopping.....Så nå har vi kjøpt oss en quinny 3xl comfort som vi er SUPER fornøyd med;) Har og hørt både pluss og minus med den,men vi er ihvertfall kjempe fornøyd med den:0)
nitro circus Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Emmaljunga duo-vogn: ...bare masse gode minner fra den, men den byttet vi ut pga plass. Simo Urban trille: sovevogn i bhg... Easywalker: .....genial vogn!!!! har den enda, vil aldri kvitte meg med den. Superlett og fin på reiser... Teutonia Timmy: helt ok vogn det, vanlig liksom..
**Frøken84** Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Emmaljunga duo edge: kjempe fin vogn. snuppa lå kjempe fint i den=) men den ble litt stor og tung når hun begynnte og nærme seg 10 kg... Quinny Zapp: Kjekk liten trille når du skal små turer. genial å feste bilsete på når dem er små=) OTH UJ: eeeeeelsker den vogna. kjemp digg og trille og snuppa koser seg masse i den. Jogger: skal bruke den som sovevogn i bhg=0)
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 8. april 2008 #8 Skrevet 8. april 2008 Traxx Jaguar 4, vendbar sittedel, stor handlekurv, regulerbart styre, svingbare forhjul. Litt smal sittedel, ikke akkurat en lett vogn. Jeep Roadster SL (trehjuling), romslig sittedel, stor handlekurv, regulerbart styre, låsbart forhjul, generelt en god vogn. Phil & Teds Sport (trehjuling) Lang rygg, regulerbart styre, kan brukes som søskenvogn. Ikke regulerbart fotbrett, knapp kalesje, likte ikke regulering av ryggen. Bugaboo Frog. Lett, stor bag, vendbar sittedel, enkel å manøvrere, spesiell utforming av sittedel. Ikke helt egnet på skikkelig vinterføre eller i skogen, ikke den største sportsdelen. Denne har vi nå, og skal beholde den til neste barn.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 8. april 2008 #9 Skrevet 8. april 2008 Jeg har en Emmaljunga City Cross med hardbag i. Er det eneste vognen jeg har og har hatt (første barn) og er veldig fornøyd med den. Veldig god å trille, bra løsningen og fint utseende. Valgte den på grunn av vekt hovedsaklig, og at den ikke tar fooor stor plass i den relativt lille stasjonsvognen vår. Pris spilte også inn, selv om vi ikke betalte den selv. Eneste jeg synes er litt negativt er at den kan være noe lav, sambo er endel høyere enn meg. Og hadde det vært mulig på denne vognen ville jeg hatt teleskop funksjon for å øke høyden på håndtakene, samt at man enkelt kan vippe over for å endre kjøreretning (istedet for å snu understellet)
meg & to små vampyrer Skrevet 8. april 2008 #10 Skrevet 8. april 2008 quinny 3xl freestyle comfort (eller noe slikt): god å trille, men punkterer lett. Stor å ha med på buss osv. Babtravle trille: vond å trille, men tar liten plass på buss. Fæl på alt annet enn bar asfalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå