l.m.m Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Hei. Er det noen som vet, eller har noen erfaring med hvilken termin som stemmer best? Min termin, som jeg vet stemmer (samboeren min jobber på båt, 4 uker på og 4 uker av), er 29.mai, mens ultralyd-terminen er ikke før 9.juni. JM sa ar jeg kunne ikke gå mye over tida etter 9.juni, ettersom jeg er så sikker på min egen termin. Er så usikker hvordan jeg skal regne..
my-little-princess Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Jeg stoler mest på min egen,selv om det bare er fem dager mellom min termin og ultermin.
tabX Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Følg din egen du, det gjør jeg også. Min termin er 23.april, mens ul termin er 30.april!!
*H* Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 min menstermin er om 2 dager, UL termin om 12 dager. jeg har tenkt hele veien at menstermin er riktig utfra kroppens signaler og tegn, men jeg vil heller psyke meg opp til at det er den siste som teller, og da heller bli positivt overrasket om den kommer før:) legene tar utg.pnkt i UL termin uansett, men de vet jo at menstermin er tidligere, så de tar jo hensyn til det. men heller belag deg på å gå lenger, og bli glad om baby kommer litt før:)
rucin Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 ingen av mine har stemt så langt.. mens termin 3 april. UL termin 8 april...frustrert.. men som de sier.. ungen kommer når den kommer
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Hos meg stemmer ingen av de. Jeg vet dagen for unnfangelsen. Så min termin er fredag. Menstermin er i morgen og UL termin er mandag
#Aurora har tre gutter# Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Jeg hadde ul termin med nr 1 den 2mai,mensen termin min var da 3 mai.Stemmte veldig bra. Men med når to nå så er det mye verre.Ul termin er da 4 mai og mensen termin den 29mai.
morijuni Skrevet 8. april 2008 #8 Skrevet 8. april 2008 En ting er hva dere tror på, men tar leger og jordmødre egentlig hensyn til deres mens-termin? mtp hvor mange dager men kan gå over før man MÅ bli ingangsatt osv.. Vil ikke de ansatte da ta utgangspunkt i "deres egen termin" som er ultralyd termin?? Selv har jeg ikke tenkt på noe annet en ultralydterminen som den riktige..
mariachr. Skrevet 8. april 2008 #9 Skrevet 8. april 2008 På barn nr. 1 og 2 har ul termin stemt for min del. Da har det vært nesten to uker imellom mens termin og UL termin. Menstermin beregning baserer seg vel på at man har 28 dagers syklus? Er ihvertfall mer spent nå, har bare 4 dager mellom menstermin og ul termin.,,,,
Gjest Skrevet 8. april 2008 #10 Skrevet 8. april 2008 Min menstermin var 18 januar og ul termin var 22 januar og godgutten kom 17 januar og jeg var førstegangs fødene. Så for min del så passet mens termin best;)
mer76 Skrevet 8. april 2008 #11 Skrevet 8. april 2008 Min menstermin er 21. juni mens UL-termin er 13. juni. Så jeg håper UL-termin er riktigst hehe. Virker som de fleste har menstermin tidligere enn UL-termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå