Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikm imorgen (evt torsdag) testet negativt idag. Har hatt ømme bryster og murringer i magen siden helgen. Begynner bli svakere disse symptomene også. Ikke merket noe til mensen enda. Skulle ønske den kunne komme slik at vi var igang med ny runde igjen. Er sååå lei meg. VET vi hadde masse sex rundt EL. Får litt sånn panikk over at jeg ikke klarer å bli gravid. Jeg vil så gjerne ha en baby. Er heldig å ha en gutt på 5 1/2 år fra før. Og han prater ikke om annet enn han ønsker seg en baby søster eller bror. Uff er så lei meg..

Dett er ordentlig slitsomt med denne prøvingen. Kan virkelig gå inn i en depresjon pga disse opp og ned turene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med du! Tar virkelig på dette her!

Fireåringen min har allerede bestemt navn på alle småsøsknene hun skal ha... Hun vet jo at vi prøver og at mamma har egg i magen... så her om dagen satt hun lenge å tenkte så kom spørsmålet; "mamma, kan ikke det egget ditt klekke snart a?"

Testet i morges og strek nummer to kom :) men veeeeeldig svak... så har ikke sluppet jubelen løs helt enda... har nemlig testet slik før uten å være gravid....

Vi får holde motet oppe og krysse fingre så lenge ikke tr har kommet på besøk!!!

Kanskje et litt teit spørsmål men har du sjekket om det er en grunn til at du ikke blir gravid?

Skrevet

eh, nå høres det sikkert rart ut at jeg tar sånn på vei fordi det er faktisk 1., muligens 2., ordentlige prøveperioden vår. Fjernet Hormonspiral i begynnelsen av februar. Så tror ikke jeg får noen utredning riktig enda....

Lykke til til deg også! Håper streken viser riktig! hvilken test bruker du? CB?

Skrevet

I dag ble det testet med Quick Respons.... får ta en ny om en dag eller to for sikkerhetsskyld.... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...