lillemor og lillebror Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Tenkte vi skal begynne med grøt i dag. Ga dere velling eller lagde dere vanlig grøt? Hvor mye ga dere? Hadde dere malt eller noe annet i grøten? Er så redd hun skal få vondt i magen. Hun er forresten 5 mnd i dag.
Gunda Gråtass Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Jeg begynte med velling. Brukte 1 ts grøtpulver (maisgrøt) og blandet ut med mm til passe tykkelse. Ga henne 2 ts velling de første dagene, og har økt gradvis, både i mengde og tykkelse på grøt. Jeg bruker ikke maltekstrakt. Hun har ikke reagert på grøt, heldigvis
lillemor og lillebror Skrevet 8. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2008 Okei.. får bare prøve meg frem. Takk:)
Willy Wonka Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Begynte rett på grøt jeg....blandet grøtpulver og mme til passe tykkelse. Nurket elsket det fra dag 1.
Totinona Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Jeg lurer litt på det samme. Min datter er 5 mnd neste ute, men er født 5 uker for tidlig. Er det for tidlig å begynne med grøt synes dere? Og kan man blande grøt med vann istedenfor melk eller er det bedre med MME? Får ikke til å pumpe meg fortiden... Ho har begynt å være mer våken om natta enn normalt, så tenkte kanskje ho ikke var helt fornøyd med bare puppen.
petite fleur Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Om det er for tidlig å gi henne grøt vet jeg ikke, ville spurt hs hvis jeg var deg. Når det gjelder hva du skal blande grøten med, står det på pakken. Noen grøter blandes med vann, noen med melk ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå