mamica Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 2. trimester har gått veldig fort og plutselig er jeg her....Flere i uke 29. og helt ferske på 3. trimester?
mammalade4 Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Hei og velkommen inn hit. Jeg har bare en uke igjen,men jeg husker når jeg kom inn hit. Tiden har gått uendelig fort. .-) Lykke til.
Emilie&Markus Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Hei hei, velkommen inn i siste etappe Selv har jeg bare en uke igjen nå da, så blir nok ikke så mye lenger.. Dette har jommen gått unna! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå