mamma tiL 1stor+2små Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Jeg liker å gi pappaen en liten gave ved fødsel og gjorde det sist,da fikk han en genser der det stod "verdens beste pappa ". Denne ble han kjempeglad for.Nå må jeg jo finne på noe glupt til neste gang også og lurer på om det er noen som har et godt forslag,eller vet om en internettside der jeg kan finne ideer,evt kjøpe noe. Håper på mange svar.
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Sjekk ut denne og vær tolvmodig så finner du nok noe passende... =0) http://www.cafepress.com/buy/baby/-/pg_4
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Jeg sitter også og lurer, for nå begynner jeg å få dårlig tid!! Har lyst til å gi han noe som er litt sånn minne for livet -et kjede kanskje...hmm...men han er liksom ikke helt smykketypen, men finner ikke helt ut noe annet. Han bruker ikke klokke ellers hadde det vært en ide....er det noe annet "evigvarende" da tro? Ellers har jeg kjøpt den tradisjonelle "verdens beste pappa"-genseren jeg og ;-)
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Mye kult på den siden der, men litt stive priser kanskje??
gullegget Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Hvis han ikke bruker smykker, så kan du kjøpe slipsnål og mansjett knapper.. Er mye stilig å få
Thea-81 Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Hvor kjøpte dere verdens beste pappa-genseren?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 8. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. april 2008 jeg kjøpte det på bim shoppen,men den er vist ikke mere
Nanna:-D Skrevet 8. april 2008 #8 Skrevet 8. april 2008 Jeg har kjøpt ett smykke på Arte jeg. Var på en måte ett lær kjede med påhengende "ampull" i metall. Var ganske kult syns nå jeg. Så går det ann å skru opp den som henger på smykket.. Håper han syns det er like kult som meg... hehe..
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 8. april 2008 #9 Skrevet 8. april 2008 Hehe, når jeg sier han ikke er smykketypen, så er han enda mindre mansjettknapp og slipsnål-typen, hehe. Skikkelig håndtverkermann den mannen min;-). Kanskje jeg skal gravere inn noe fint i en kortholder? Kortholderen hans detter snart fra hverandre og de har jo en del fine sånne...hmmm...Vet rett og slett ikke, jeg. Husker ikke hva siden het som hadde den verdens beste pappa-genseren. Det poppet bare opp en link fra facebook, faktisk hehe
Gjest Skrevet 8. april 2008 #10 Skrevet 8. april 2008 Jeg har kjøpt en skikkelig god og dyr, italiensk rødvin til min mann. Han har endelig blitt voksen og lagt sin elsk på italiensk. Gaven er absolutt ikke evigvarende, men etter å ha vert standhaftig med min side i 9 mnd'ers hormonoya, pusset opp og stelt rundt oss og ikke minst frivillig avholdenhet og tilgjengelighet de siste månedene så tror jeg at den flaska kan passe ham utmerket. Min mann er heller ikke smykketypen. Kortholder var dog ingen dum idé. En annen som kom med forslaget en cognac og den siste pondusboka med hilsen i.
skimre Skrevet 8. april 2008 #11 Skrevet 8. april 2008 kjøpte "superdad" genser til pappa'n sist, http://nine.no/product_info.php?products_id=232 www.nine.no er den samme butikken som sammarbeidet med bimshoppen:o)
mamma 2 Skrevet 8. april 2008 #12 Skrevet 8. april 2008 Er det vanlig å kjøpe gave til pappaen ved fødsel? Det har jeg aldri hørt om... jeg gjorde ikke det sist dattra mi ble født i hvertfall. Kanskje noe å tenke på, da hadde han sikkert blitt glad og overrasket. Men hva med at det er vi som går 9 mnd med babyen i magen og har en smertefull fødsel, er ikke det en gave til dem da? Vi setter jo tross alt barna til livet ! Tror min man synes det er den største gaven han kan få fra meg uansett.. :-)
Gjest Skrevet 8. april 2008 #13 Skrevet 8. april 2008 Om det er vanlig tviler jeg på. Jeg har jo lest her inne at mange forventer en mammagave på sykehuset, for "tort og svie", men jeg forventer ikke noe slikt og tror ikke min mann har hørt om det heller. Det måtte evt bli blomster. Den største gaven er jo babyen. Poenget er at han er som regel flinkere enn meg til å komme med søte gaver/overraskelser og han fortjener det så inderlig. Derfor har jeg valgt å gjøre som jeg gjør, som et påskudd for å vise at jeg setter pris på ham.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 8. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 8. april 2008 Selv klarer jeg ikke å forstå at vi damer skal liksom ha gave,men ikke pappaen.Greit vi har gått graivde i ni månder og vi føder,men har vi ikke hatt en mann ved vår side som har støtte og hjulpet oss gjennom disse måndene,som bærer oss på gullstol, Det har i alle fall jeg og da har jeg lyst til å gi ham en liten oppmerksomhet ved fødselen,for å vise at jeg har satt pris på det han har gjort. Det kan være like slitsomt for dem og ikke minst psykiks,for de merker jo ikke hva vi går igjenom og blir kanskje urlige for dette. Har en som fra dag en har engasjert seg i graviditeten,vært med på alle undersøkelser både hos jm,lege,ul,ja det jeg må gå igjenom,synes det forttjener en liten gave. Synes ikke det skal være så dyrt,men bare en liten ting. Selvfølgelig er den største gaven babyen,men det burde jo vært for oss damer også,så det står vi jo likt.
PlinkiPlonk Skrevet 8. april 2008 #15 Skrevet 8. april 2008 Min mann får en baby, det får holde. Syns heller jeg fortjener en gave, som belønning. Ikke han som har født.
stinky-monkey Skrevet 9. april 2008 #16 Skrevet 9. april 2008 Et lite spørsmål her... dere som har kjøpt genser som står "verdens beste pappa" på, er det faktisk noen som går med en sånn genser? Det tror jeg neppe min mann hadde gjort. Og ikke hadde jeg gått rundt i en genser som står verdens beste mamma på heller :-) Det høres litt for harry ut for, meg.. he, he :-)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 9. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 9. april 2008 Vel,nå er hverken jeg er eller min kjære slips og skjorte typen til vanlig.Liker godt å gå med en genser da og da om det står en liten påskrift at han er verdens beste pappa,kan jeg ikke forstå at er så harry da. Går jo ikke med dette til fint,da liker vi å pynte oss,men er ikke så fisefine i det daglige. Du over her som sier at du fortjenere en gave og ikke ham,kan jeg spørre hvorfor det?Hvorfor fortjener ikke begge en gave?
Ausgustbarn Skrevet 9. april 2008 #18 Skrevet 9. april 2008 Forslag: 1. "bil-skilt" for barnevogn fra babycare. Litt harry, men så lenge jeg kan ta det av når JEG er på trilletur... 2. Strikket vogn-teppe med "flagget" til favoritt-fotballaget. 3. (Min fem-årige datters forslag) Verktøy. Det tror hun stefaren hennes ville blitt glad for. Lykke til! ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå