Gå til innhold

Pappagave ved fødsel


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker å gi pappaen en liten gave ved fødsel og gjorde det sist,da fikk han en genser der det stod "verdens beste pappa ". Denne ble han kjempeglad for.Nå må jeg jo finne på noe glupt til neste gang også og lurer på om det er noen som har et godt forslag,eller vet om en internettside der jeg kan finne ideer,evt kjøpe noe.

 

Håper på mange svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk for tips:) tror sannelig pappa skal få en liten gave når nurket skal ut:) hvor kreativ jeg er vet jeg ikke enda men.....

Skrevet

Jeg tenkte på dette for en stund siden men nå i det siste så har pappa vært en dust så da får han ikke noen gave.

Jeg tenkte på noe fint til han som jeg vet han ønsker seg men her gjelder det å støtte sin gravide samboer!

Skrevet

hihi herlig innlegg:p

 

Er dette med pappagave noe som er blitt vanlig forresten? Ikke hørt så mye om det liksom...har jo selv fått gave etter fødsel, men det skulle jo bare mangle*S*

 

Skrevet

Forrige gang fikk barnefar en japansk kokkekniv da han er flink til å lage mat og manglet en skikkelig kokkekniv. Denne gangen kommer ikke barnefaren til å få noe som helst fordi han har oppført seg forholdsvis utilgivelig så langt i svangerskapet. (ikke samme som nr.1)

 

Men hvis jeg hadde vært i et forhold ville jeg ha kjøpt noe som han ønsker seg, eller en morsom bok om å være pappa.

Skrevet

Han får et barn! Som JEG føder! Hi hi!

Skrevet

God idé med pappagave!

Det skal jeg huske på :)

 

Skrevet

Frøkendings,hvorfor synes du at du fortjener en gave og ikke ham? Synes det er mange som sier det,men jeg forstår ikke hvorfor. Greit som enkelte sier at mannen ikke har oppført seg og vært dust,at en da ikke har lyst til å gi en gave,men hvis partneren har vært en god støtte,forstår jeg det ikke.

Skrevet

Tror du tolker innlegget mitt litt sånn i værste mening her nå.

 

Syns helt klart eg fortjener en gave mye mer enn hva han gjør etter å ha gått gravid i 9 mnd og trykket ut et barn.

Men at han ikke fortjener noe gave har eg vel ikke sagt:)

 

Forresten så har eg en super mann som egentlig hadde fortjent gaver hver dag, men akkurat i denne settingen fortjener eg det mest!:)

Skrevet

min partner er i alle fall verdens beste støtte... han fortjener virkelig pappagave like mye som jeg fortjener mamma-gave.... han må tåle hvert eneste hormon-utbrudd, trøste når jeg griner uten å vite hvorfor, er med på alle kontroller og undersøkelser og har vært helt super den tiden jeg bare var sjuk og lei. selv om jeg syns han er litt dust innimellom, så vet jeg at det er meg som krever at han er tankeleser, orakel og superhelt.... samtidig..... jeg tror jeg er minst like mye dust sjøl.....

Skrevet

Hei frøkendings. Jeg mente ikke at du mente at mannen din ikke fortjente gave,men at du fortjente det mer,det er det jeg lurer på hvorfor? Det jeg også skrev om var at det var de som sa at mannen ikke fortjente noe,fordi han ikke støttet dem,men den var ikke beregnet på det.Unskyld hvis du følte jeg tråkket deg på tærne,det var ikke meningen.

Skrevet

Jeg har også tenkt å gi pappagave - og prøver hele tiden å holde øynene åpne for hva jeg kan gi ham. En ting jeg i alle fall har tenkt på er boken som heter "Pappa kan alt" - som er en idé-bok for fedre i forhold til hva de kan finne på med barna sine! Syns den virker utrolig bra! Tenker også på om jeg skal finne noe som bare er til han også, altså ikke relatert til babyen, men vet ikke helt hva det skal bli... Så håper det kommer mange andre tips her! :-)

Skrevet

Jeg vurderer å gi denne til sambo :) Nå som jeg blir opptatt med baby så har jeg nok lite tid til å ta meg et bad sammen med han. Denne frosken var en flott erstatning og sikkert mye moro :)

 

http://www.helti100.no/epages/Helti100.storefront/?ObjectPath=/Shops/HeltI100/Products/A824

 

Sånn ellers kan denne websiden brukes når ungene skal i bursdag og dere ikke orker å pese rundt i butikker etter gaver :)

Skrevet

Hei igjen til deg også mamma til 1 stor osv...

Eg svarte deg vel egentlig på spørsmålet i forrige innlegg. Min mann er super og fortjener gaver i fleng, men dagen eg føder barnet vårt føler eg at eg har fortjent en gave mest! Så gjenstår det jo å se hvem av oss som fortjener mest mors og farsgaver resten av livet:)

Føler meg overhode ikke tråkket på tærene, da hadde du nok fått et helt annet svar:p

Skrevet

Han skal få en klokke av meg... og selv har jeg skrevet noen nydelige øredobber på ønskelisten min. Men jeg tror jeg får ring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...