Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir altså treff hos meg på fredag. Kl 11, er det greit for alle? Andre enn de som har pleid å være med på Follotreffene er selvfølgelig også velkomne. Jeg sender adresse via PM til de som kommer. Det blir fint å se dere igjen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg jeg jeg jeg jeg jeg jeg

jeg er med på alle follotreff i sjelen!

Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt deg der legemlig også, men er glad du er med oss i sjelen i det minste :-D

Skrevet

jeg vet dette kanskje er bittelitt latterlig, men kunne jeg fått vært med dere på Follotreff en gang, vet at jeg ikke hører til blandt modne foreldre, men det er ingen dibbere i Follo som har treff rundt min alder,de er på treff i oslo stort sett.

Skrevet

Det er ikke bittelitt latterlig en gang å ha lyst til å være med å leke....

kan du ikke bare tegne noen rynker, så glir du sikkert rett inn :-)

Skrevet

bare ser litt morsk ut jeg dukker det opp noen rynker i panna, kan bli slitsomt i lengden, men det får gå:P

Hvor i Follo bor dere hen? Jeg kan ikke førstkommende fredag, men gjerne en annen gang..

Jeg må jo innrømme jeg er en liten snik, har sitti mang en gang og flira av innleggene deres her inne med tøys og tull:) har vært fristet til å ta en bli-eldre-pille flere ganger:p

Skrevet

hehe....

jeg aner ikke hvor de bor jeg, for jeg bor på en helt annen kant av landet, men de har det veldig kosleig når de treffes.... Du får rope litt på coscos eller Maud sånn i ny og ne, så får du svar :-)

Skrevet

ahh, en annen kant av landet ja:s du får ta deg en ferie hit;)

Ska rope på dem innimellom jeg, ellers så sniker jeg inn her av og til;)

Skrevet

Jeg vil..................................................................................... men kommer jo fra helt feil side av Oslofjorden..........................

Skrevet

Jeg har verken aldersgrense eller geografisk grense når jeg får venner

;-) Hvis phantomet vil komme, er det kjempehyggelig! Hvis en "ung" dame vil være sammen med oss gamliser, så er det også hyggelig. Du trenger ikke en gang lage strenge rynker i panna. De som har vært med til nå bor i Drøbak, på Siggerud, på Oppegård, Greverud og Kolbotn.

Skrevet

Oki, godt jeg slipper de rynkene, det kan johende jeg ender opp sånn når dagen er omme, hihi:p

Jeg kjører ikke bil, men er ganske så god på å komem meg frem i store folkemenger på tog/buss med vogn:p Jeg er forresten 22 og har trollunge nr 2 i magen og min første er 19 mnd:)

Skrevet

Hei igjen:)

Jeg kommer gjerne. Må bare se om lille frøken Snupp er i god nok form, hun har vært dårlig siden dere var hos meg sist. Men nå går det sakte men sikkert fremover:)

Skrevet

Det var fint å se nicket ditt igjen. Jeg har tenkt på deg og den søte lille jenta di med den vonde magen og den enda vondere stumpen. Fint at det går bedre :-D

Skrevet

11 på fredag er greit for meg og lille-snupp, vi kommer!

Du trenger ikke sende PM. Har jo nr. ditt, så da har jeg adressen også. Med kart:-)

Lenge leve www!

Skrevet

God kveld! Lille M og jeg kommer gjerne! 11 er utmerket for oss. Da har han sovet sin første lur, og har fått ladet batteriene til å raide et nytt hus :-)

Tebekaa, skal du ta tog? Lurte litt på om jeg skal toge jeg også. Evt. gå, avhengig av været.

Skrevet

Satt faktisk og lurte på om jeg skulle gå hvis det er sånn noenlunde vær, dvs ikke snøstorm;-)

At jeg rusler hjemmefra ca 9.30. Da kan vi jo møtes ca 10 ved dyrebutikken. Høres det rimelig ut, eller er jeg helt på bærtur nå? Tar vel ikke mer enn 1 time derfra?

Blir det skikkelig drittvær, eller helt feil timing i forhold til soving tar jeg toget.

Skrevet

Da går nok du fortere enn meg :-) Jeg bruker stort sett 1 time og 15 min., men du kan jo sende meg en melding dersom du har tenkt å gå, og så gi beskjed når du nærmer deg, så skal vi være klare, vi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...