cirkline..har to store ..++ Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 jeg skrev for noen uker siden et innlegg her om samboer som plutselig har ombestemt seg i forhold til å få et barn sammen m meg.. jeg har hele tiden gått å gledet meg til å bli gravid og lengtet etter dette, mens han har vært litt mer tilbakeholden..(dvs: ikke sååå i ekstase, men ok liksom) vi har begge barn fra tidligere forhold og jeg har ønsket meg så et barn sammen m han... sistemann liksom... så ble j gravid, fikk en spontanabort, og etterpå har han blitt veldig betenklig m hele greia.. da ville han plutselig ikke, og mente vi har nok m de barna vi har..osv... j raste..ble fryktelig lei meg.. visste ikke ut og inn.. d gikk veldig inn på meg..tanken på å ikke få barn m han,..ikke få fler i d hele tatt når d har vært et så intenst ønske, og i d hele tatt alt d j har gledet meg til... dere mamma`r forstår den gleden over en graviditet, fødsel, nyfødttiden, beby, barn, ..men samboer mener d er jo egentlig bare pes... jeg har på en måte måtte godta dette...og har nå begynt å innstille meg på dette.... MEN da vi hadde sex nå sist så spurte han om vi skulle få et likevel..og j ble veldig overrasket..og spurte om han nå har lyst til dette her...og da sier han at vi får snakke litt om d... så nå ble j veldig glad:) kanskje han bare fikk litt panikk ei stund? og når jeg sluttet å "mase" så begynte han å tenke seg om? så får vi nå se da... kanskje blir d en sistemann på meg, sammen m mannen i mitt liv alikevel? jeg håper veldig nå... men samtidig blir jeg veldig lei meg nå om han alikevel ikke er sikker på dette... vi må jo snakke om det, så får jeg høre hva han mente egentlig, men jeg ser et lite lysglimt... gud så glad jeg blir om han nå kommer å sier at han har lyst på en liten en:))
Dotten Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Så koselig da Krysser fingrene for at dere bestemmer dere for en liten en til Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå