babyboble Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 har ikke skrevet i 1 trimester i det hele tatt da jeg har vært så redd de første 12 ukene, håper jeg klarer og slappe av mer nå. Var på UL for 1 uke siden og det var helt fantastisk. Babyen sparket med både ben og armer og hjerte slo som det skulle. Fikk bilde og det var HELT tydelig. Søsteren min fikk baby på Lørdag og hun var helt nydelig, da ble det også litt mer virkelig. Er fortsatt ikke særlig i form. Vondt i hodet, kvalm og utrolig sliten. Jeg jobber fullt og jobber itillegg dobbelt 3 dager i uken så tror kanskje det har mye og si. med min 1 var det ingen problemer, men det er jo også 11 år siden og jeg var da 19 år, så alder har kanskje noe og si, he, he. Men jeg er bare utrolig glad uansett, så man får bare ta med det som kommer. Det er verdt det. Det var litt om meg. Hvordan er det med dere da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå